|
کدخبر: 195112

دستگیری ۲ برادر آدمکش + عکس

برادران متهم به قتل در بلوار شهید بهشتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در تهران شناسایی و دستگیر شدند.

حوادث دستگیری ۲ برادر آدمکش + عکس

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور گفت: حدود ساعت ۲۷: ۲۱ دقیقه یازدهم پایان فرار برادران متهم به قتل در نیشابورخردادماه امسال خبر نزاع و درگیری دسته جمعی و هم چنین تیراندازی با اسلحه شکاری در محدوده بلوار شهید بهشتی ۳به مرکز ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱طالقانی به محل اعزام شدند.

بازداشت ۲ برادر که قاتل بودند

سرهنگ "علیرضا حسینعلی زاده افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد تعدادی از افراد که بعضا سابقه شرارت و درگیری داشته اند به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده اند که بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری یک نفربه نام محمد ۴۲ ساله مجروح و به بیمارستان منتقل شده اما علیرغم تلاش پزشکان در بیمارستان فوت و یک نفر دیگر نیز مجروح شده و بلافاصه فیلم صحنه درگیری درفضای مجازی پخش و حساسیت هایی را نیز به وجود آورد.

سرهنگ حسین علیزاده ادامه داد: در همان ساعات اولیه سه نفر از عوامل نزاع دستگیر شدند و متهمان اصلی و عوامل تیراندازی دو برادر که سابقه نزاع را در پرونده خود داشتند بلافاصله از نیشابور متواری شده اند.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به همراه مقام قضایی پس از باز بینی دقیق دوربین ها و انجام تحقیقات میدانی عوامل تیراندازی و قتل را شناسایی که بدلیل متواری بودن دستور انتشار تصاویر متهمان توسط مقام محترم قضایی صادر شد.

پایان یک جنایت در تهران

این مقام انتظامی گفت: در ادامه رد زنی های اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در شهر قدس حومه تهران شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی هر دو برادر که از حضور کارآگاهان شگفت زده شده بودند دستگیر و به نیشابور منتقل شدند.

افراد دستگیر شده پس از اعتراف با دستور فضایی روانه زندان شدند.

منبع: رکنا

ارسال نظر