|
کدخبر: 187381

بازیگر فیلم پوپک و مش ماشااله در گذشت

امیرعباس محسنی، بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی قبل بر اثر سکته مغزی درگذشت.

حوادث بازیگر فیلم پوپک و مش ماشااله در گذشت

امیرعباس محسنی بازیگر سینما و تلویزیون که در فیلم «پوپک و مش ماشاالله» ایفای نقش کرده بود، پس از مدت‌ها تحمل بیماری، ساعاتی قبل بر اثر سکته مغزی درگذشت.

این بازیگر در فیلم سینمایی «پوپک و مش ماشاالله»، فیلم‌های ویدئویی «در سایه مادر»، «من خودمم»، «شهر در امن و امان است»، «ورود به جزیره»، تله فیلم‌های «گروگان»، «سایه بر خورشید» و سریال‌هایی چون «پنجره»، «آسمان من» و «روبیک» ایفای نقش کرده بود.

بیوگرافی امیرعباس محسنی

امیرعباس محسنی بازیگر ۳۵ ساله کشورمان که سال‌ها از یک بیماری صعب العلاج رنج می‌برد در نهایت براثر سکته مغزی درگذشت.

امیرعباس محسنی بازیگری را با تئاتر شروع کرد و سپس وارد سینما شد. او از بازیگرانی بود که با بهرنگ علوی دوستی نزدیکی داشت. امیرعباس محسنی بعد از بازی در فیلم پوپک و مش ماشالا به شهرت زیادی رسید و پیشنهادات بیشتری به او شد. او در نقش خواستگار پوپک نقش آفرینی می‌کرد.

امیرعباس محسنی در حالیکه به نظر می‌رسد پله‌های زندگی حرفه‌ای را پشت سرهم طی می‌کند متوجه بیماری سختی شد و سال‌ها با این بیماری جنگید. اما در نهایت بیماری بر او غلبه کرد.

فیلم شناسی امیرعباس محسنی

«پوپک و مش ماشاالله»، فیلم‌های ویدئویی «در سایه مادر»، «من خودمم»، «شهر در امن و امان است»، «ورود به جزیره»، تله فیلم‌های «گروگان»، «سایه بر خورشید» و سریال هایی چون «پنجره»، «آسمان من» و روبیک» از جمله کارهای امیر عباس محسنی بود.

امیر عباس محسنی سال‌ها مبتلا به بیماری صعب العلاج بود و هرچند در برابر این بیماری مقاومت می‌کرد اما در نهایت بر اثر سکته قلبی و عوارض ناشی از بیماری ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ جانش را از دست داد.

امیرعباس محسنی مجرد بود و ازدواج نکرده بود او در صفحه اینستاگرامش عکس‌های متفاوتی از خودش منتشر می‌کرد و زندگی ورزشی‌اش را به نمایش می‌گذاشت. او برای مقابله با بیماری سال‌ها ورزش کرد و پزشکان معتقدند اگر ورزش کردنش نبود سال‌ها قبل جانش را از دست می‌داد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها