|
کدخبر: 186061

کشف جسد سر بریده جوان تهرانی!

جسد سربریده محمدجواد ۲۷ ساله در یک پارک در افسریه کشف شد.

حوادث کشف جسد سر بریده جوان تهرانی!

قبل از اینکه جسد سربریده محمدجواد کشف شود، دو روز بود که خانواده‌اش مفقود شدن او را به پلیس گزارش داده بودند.تا اینکه صبح روز شنبه جسد سربریده محمدجواد در کشف شد.بعد از کشف جسد سربریده محمدجواد، رسیدگی به پرونده قتل در دستور کار قضایی قرار گرفت تا راز قتل محمدجواد با جسد سربریده مشخص شود.

شنبه ۱۹تیرماه امسال، جسد سر بریده یک جوان ۲۷ ساله در پارک شهید بهشتی افسریه توسط رهگذران کشف شد.ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد بلافاصله برای رسیدگی به این جنایت در محل حاضر شدند.

در حالی که مدارک شناسایی مقتول و گوشی تلفن همراهش معدوم شده بود، جسد برای احراز هویت به پزشکی قانونی انتقال یافت.

هویت جسد سربریده پسر تهرانی مشخص شد

در حالی که روز قبل از پیدا شدن جسد مجهول الهویه، اعضای خانواده محمدجواد گرایی فقدانی او را به پلیس گزارش داده بودند و با توجه به تطابق مشخصات جسد با فرد مفقودی، خانواده محمد جواد در جریان کشف جسد مجهول الهویه قرار گرفته و با حضور در پزشکی قانونی هویت جسد را تایید کردند.

محمد جواد ۲۷ ساله به طرز فجیعی با ضربات چاقو از پادرآمده بود و عامل جنایت گلو او را بریده بود.

دایی محمدجواد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا در مورد جزییات این حادثه گفت: «محمد جواد کارمند اداره برق بود و به تازگی یک آپارتمان در پرند خریده بود.او متاهل بود و یک دختر شش ماهه دارد.جمعه محمدجواد شیفت بود اما از بعدازظهر تلفنش را جواب نداد.بعد از اینکه جسد او در افسریه تهران کشف شد، خودروی او در نزدیکی پرند پیدا شد.هنوز هیچ سرنخی از قاتل و انگیزه او از این جنایت مشخص نیست.»

دایی مقتول در ادامه گفت: «محمدجواد دو برادر داشت که یکی از آنها در جنگ به شهادت رسید.»

رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیسی و قضایی قرار دارد.

 

ارسال نظر