|
کدخبر: 186002

ادمین به قتل رسیده بهنوش بختیاری روحانی بود؟ / عکس

قتل مرد جوان در محله چیتگر، روحانی نما بودن او را فاش کرد و این درحالی است که این روحانی نما؛ یک فن پیج راه‌اندازی کرده بود که مربوط به بهنوش بختیاری - بازیگر سرشناس کشور -بود. این در حالی است که بهنوش بختیاری از قلابی بودن این روحانی خبر نداشت و هیچ دخالتی در راه‌اندازی این فن پیج نیز نداشته است.

قتل روحانی در محله چیتگر رازگشای یک مرد متقلب شد. بهنوش بختیاری پرده از قتل روحانی در پیج اینستاگرامی‌اش برداشت و عکسی انتشار داد که مردی با هویت همتی در لباس روحانیت با عمامه سیدی بود و با او سلفی انداخته بود.اما قتل روحانی در محله چیتگر توسط یک زن و شوهر پرده از روحانی نما بودن او برداشت شوک آورتر از قتل روحانی در تهران راز او بود و زوج قاتل در پرونده قتل روحانی دروغین در بازجویی‌ها پرده از انگیزه خود برداشته‌اند که هنوز مورد تایید قرار نگرفته است.

قتل روحانی

شنبه ۱۹ تیرماه بود که ماجرای کشف جنازه یک مرد در چیتگر به ماموران کلانتری ۱۴۵ وردآورد مخابره شد و با دستور بازپرس وهابی از دادسرای امورجنایی تهران تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی وارد عمل شدند تا با شناسایی صاحب جنازه بتوانند رازگشایی کنند.

بازداشت زن و شوهر در قتل روحانی قلابی

معاینه جنازه نشان می‌داد مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده است و کارآگاهان با ردیابی مشخصات مقتول خیلی زود با یک زن متاهل برخوردند که می‌توانست کلید اسرار این قتل باشد.

این زن جوان بازداشت شد و خیلی زود اقرار کرد با همدستی شوهرش دست به این قتل زده‌اند و در حالیکه فرضیه هایی مانند سرقت در انگیزه این زن و شوهر مطرح است، آنان رفتارهای نادرست مقتول را انگیزه‌ای در قتل او دانستند.

افشای راز روحانی قلابی

درحالیکه تجسس‌ها نشان می‌داد مقتول یکی از فن پیج‌های، بهنوش بختیاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران است اقدامات اطلاعاتی فاش کرد این فرد به هیچ عنوان روحانی و سید نبوده است و با پوشیدن لباس روحانیت خیلی‌ها از جمله بهنوش بختیاری را فریب داده است.

بنابه این گزارش؛ تحقیقات همزمان پلیس با بازجویی از قاتلان روحانی قلابی روی اقدامات متقلبانه مقتول و فریبکاری هایش با سوء استفاده از لباس روحانیت متمرکز است.

قتل+روحانی+

منبع: رکنا

ارسال نظر