|
کدخبر: 181721

خودکشی برادر شرور معروف آبادان

سارقان مسلح در آبادان خودروی پرایدی را سرقت کردند. سارقان مسلح به سرکردگی شرور سابقه دار به نام میلاد تشکیل شده است. این سارقان مسلح پس از سرقت خودرو اقدام به اوراق خودروها می‌کنند. یکی از سارقان مسلح در زمان دستگیری اقدام به خودکشی کرد.

حوادث خودکشی برادر شرور معروف آبادان

سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس آبادان گفت: چندی قبل سرقت مسلحانه‌ای به پلیس مخابره شد که ماموران در تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کرد که ۴ جوان با در دست داشتن اسلحه خودروی پرایدی را به سرقت بردند و در ادامه تیمی از ماموران برای دستگیری این سارقان مسلح وارد عمل شدند.

سرقت پراید از سوی سارقان مسلح

وی افزود: ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که یکی از شرورهای سابقه دار که بارها خانه‌ها را به رگبار بستند و به سمت پلیس تیراندازی کرده است همراه برادرش و ۲ جوان دیگر در این سرقت مسلحانه نقش داشته است.

سرهنگ زلقی ادامه داد: تحقیقات برای دستگیری میلاد که از متهمان تحت تعقیب است در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار گرفت تا اینکه شامگاه جمعه ۴ تیرماه مخفیگاه برادر میلاد در بین نخلستان‌ها شناسایی شد و این در حالی بود که ماموران پی بردند که این متهم نخلستان‌ها را به دوربین مداربسته مجهز کرده تا قبل از حضور ماموران پا به فرار بگذارد.

رئیس پلیس آبادان اظهارکرد: ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی قدم به قدم به مخفیگاه برادر میلاد نزدیک شدند و در این مرحله متهم که خود را در محاصره پلیس دید با اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد و درگیری مسلحانه صورت گرفت.

اقدام به خودکشی سارق مسلح

این مقام پلیسی عنوان کرد: برادر میلاد و متهم دیگر پرونده سرقت مسلحانه در محاصره پلیس قرار گرفته بودند که برادر میلاد با اسلحه کلت کمری به قصد خودکشی با اسلحه کلت کمری به سمت خودش تیراندازی کرد که از ناحیه بالای قلب مجروح شد و روی زمین افتاد.

سرهنگ زلقی ادامه داد: به سرعت ماموران وارد عمل شده و متهم زخمی به بیمارستان منتقل کردند و متهم دیگر پرونده دستگیر شد و از مخفیگاه متهم ۲ خودروی پراید سرقتی اوراق شده و بیش از ۱۰ مدرک خودروی سرقتی کشف شد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری میلاد و دیگر متهم فراری پرونده در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار دارد.

 

منبع: رکنا
  • کوثر ارسالی در

    میلاد غضبانی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها