|
کدخبر: 178537

سرقت از خانه ثروتمندترین ورزشکار جهان

یکی از منازل ستاره بازنشسته بوکس سنگین وزن جهان در امریکا مورد سرقت واقع شد و او نیز برای پیدا کردن سارقان و اموالش جایزه‌ای قابل توجه وعده داده است.

حوادث سرقت از خانه ثروتمندترین ورزشکار جهان

فلورید می‌ودر قهرمان بوکس دسته سنگین وزن اعلام کرد که منزل وی در شهر لاس‌و‌گاس امریکا مورد سرقت واقع شده است.

 ظاهراً اموال به سرقت رفته از منزل این بوکسور امریکایی که شامل چند کیف محتوی اشیای قیمتی می‌شود آنقدر ارزشمند بوده که می‌ودر حاضر شده برای پیدا کردن سر نخی از سارقان یا اموالش ۱۰۰ هزار دلار پاداش نقدی تعیین کند. او با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام که بیش از ۲۶ میلیون نفر آن را دنبال می‌کنند، از آنها خواست در صورتی که هر خبر یا نشانه‌ای از سارقان پیدا کردند به او اطلاع دهند و حداقل ۱۰۰ هزار دلار مژدگانی بگیرند.

می‌ورد به جزییات اشیای به سرقت رفته از منزلش اشاره نکرده اما به سبک زندگی اعیانی که او به لطف درآمدهای چند ده میلیون دلاری‌اش از هر مسابقه بوکس دارد، انتظار می‌رود که اموال به سرقت رفته چندین برابر مژدگانی که او برای یافتن رد پایی از سارقان تعیین کرده، ارزش داشته باشد.

طبق گزارشی که سایت ایندپندنت انگلیس به تازگی منتشر کرده است؛ دارایی خالصی می‌ودر که در ۵۰ مسابقه حرفه‌اش حتی یک شکست هم نداشته است، در ابتدای سال میلادی جاری ۱.۲ میلیارد دلار بوده است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر