|
کدخبر: 173828

مادر بابک خرمدین: از قتل ۳ فرزندم پشیمان نیستم!

مادر بابک خرمدین گفت: بابک مرا آزار می‌داد، خجالت می‌کشم از رفتار و کردار او سخن بگویم. کدام مادر راضی می‌شود که فرزندش را به قتل برساند.

حوادث مادر بابک خرمدین: از قتل ۳ فرزندم پشیمان نیستم!

چند روز پیش بود که بدن مثله شده بابک خرمدین، کارگردان سینما، در سطل‌های زباله شهرک اکباتان پیدا شد؛ در تحقیقات اولیه، پدر و مادر این کارگردان دستگیر شدند و به قتل اعتراف کردند. اما این پایان ماجرا نبود؛ امروز محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران اعلام کرد که «پدر و مادر خرمدین اعتراف کردند که داماد و دختر خانواده را در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۷ را به همان روش به قتل رساندند.»

پدر بابک خرمدین در خصوص انگیزه قتل این ۳ نفر به میزان گفت: بابک، دختر و دامادم دچار فساد اخلاقی بودند هر سه نفر دارای فساد اخلاقی بودند و برای همین از اینکه آنها را به قتل رساندم ذره‌ای وجدانم ناراحت نیست و بابت این موضوع بسیار خوشحال و خرسند هستم.

مادر بابک خرمدین در پاسخ به برخی مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود که بابک به خاطر او و همسرش انگلیس را رها کرده و به ایران بازگشته، گفت: این حرف اصلا صحت ندارد، بابک می‌گفت در انگلیس به من نگاه مناسبی ندارند به همین خاطر به کشور بازگشت و بازگشت او به خاطر علاقه به پدر و مادر دروغ است.

او در واکنش به اظهارات همسرش که گفته بود در صورت آزادی دو فرزند دیگرش را به قتل خواهد رساند، افزود: من هرگز اجازه نمیدادم که این اتفاق بیفتد، فرزندم افشین و آذر فرزندان بسیار خوبی هستند. مادر بابک خرمدین عنوان کرد: از قتل این ۳ عضو خانواده پیشمان نیستم چرا که از هیچ یک از آنها رضایت نداشتم.

او در واکنش به عکس صمیمانه‌ای که از او و بابک در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: بابک گاهی اوقات خوش رفتار می‌شد و گاهی بد رفتاری می‌کرد؛ به نظرم او بیماری روانی داشت. مادر بابک خرمدین افزود: بابک مرا آزار می‌داد، خجالت می‌کشم از رفتار و کردار او سخن بگویم. کدام مادر راضی می‌شود که فرزندش را به قتل برساند.

او در پاسخ به این سوال که فرضیه‌ای مطرح می‌شود که، چون بابک از قتل داماد و دختر مطلع شده بود او را به قتل رساندید، گفت: برای بابک این مسائل مهم نبود و در مورد قتل آنها سوالی نپرسید او در این سال‌ها تنها گاهی اوقات از خواهرش آرزو سراغ می‌گرفت. مادر بابک خرمدین عنوان کرد: همسرم رفتار خوبی با من دارد و هیچ وقت نه مرا آزار داده و نه به من فحاشی کرده است.

 

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها