|
کدخبر: 171816

واژگونی وحشتناک کامیون در بزرگراه تهران

راننده یک کامیون در اثر خستگی و خواب آلودگی موجب واژگونی کامیون شد.

حوادث واژگونی وحشتناک کامیون در بزرگراه تهران

سرهنگ محمد باقر پور از واژگونی کامیون با بار در بزرگراه آزادگان به علت خواب آلودگی راننده آن خبر داد.

سرهنگ "محمد باقرپور" ضمن اعلام این خبرگفت: در ساعت ۰۵: ۳۰ صبح امروز در مسیر لاین سرعت مسیر آزادگان به شرق ابتدای شهید رستگار یک دستگاه کامیون حمل بار گِل که در این مسیر در حال حرکت بوده به علت خستگی و خواب آلودگی از مسیر خارج شده و پس از برخورد با جداول کناری بزرگراه واژگون می‌شود.

سرهنگ باقرپور ادامه داد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله کارشناس و تیم گشتی منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

کامیون واژگون شده با جرثقیل به حالت عادی بازگشت

وی گفت: همچنین با حضور جرثقیل سنگین پلیس راهور و تلاش‌های بی‌وقفه و زیاد راننده جرثقیل در موقعیت این حادثه، کامیون به حالت عادی و به کنارراه منتقل شد و ترافیک به حالت عادی بازگشت.

وی افزود: با توجه به پخش شدن بار این کامیون که گِل بوده و به خاطر لغزنده شدن سطح راه تیم‌های راهور منطقه ۲۶ در این محدوده مستقر شده و به هدایت دیگر خودرو‌ها با علامت دادن توسط راکت و دست مانع از بروز حادثه‌ای دیگر شدند.

راننده کامیون در بزرگراه آزادگان مصدوم شد

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس مصدوم این حادثه که راننده کامیون بود، به مداوای سرپایی راننده کامیون پرداختند.

سرهنگ باقرپرو در خصوص علت این تصادف، گفت: علت واژگونی کامیون، خستگی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می‌باشد.

وی از رانندگان خواست: قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشند و در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آنها از رانندگی منحرف شود خودداری کنند

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها