|
کدخبر: 169568

آدم ربایی برای نیاز به چوپان!

گروگانگیر پسر ۷ ساله در شیراز دستگیر شد.

کودک ۷ ساله شیرازی پس از ۵ روز اسارت در دخمه آدم ربا به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی "پاسارگاد" گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، کودک ۷ سال‌های که ۵ روز پیش مفقود شده بود از چنگال آدم ربا رها و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

سرهنگ "مصطفی توکلی" در تشریح این خبر اظهارکرد: در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه امسال خانواده‌ای با نگرانی و اضطراب به کلانتری ۱۱ شهرستان "پاسارگاد" مراجعه و اعلام کردند که فرزندشان که پسری ۷ ساله است گم شده که بلافاصله تیم ویژه‌ای از ماموران تحقیقات خود را برای پیدا کردن کودک آغاز کردند.

۵ روز اسارت کودک ۷ ساله در دخمه گروگانگیر / در شیراز رخ داد

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه و تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند که کودک ۷ ساله توسط راننده یک خودرو وانت نیسان ربوده شده و درحال‌حاضر در شهرستان "اقلید" استان فارس در یک منزل مسکونی نگهداری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان "پاسارگاد" با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضائی به شهرستان اقلید اعزام و در یک عملیات منسجم و ضربتی آدم ربا را دستگیر کردند، گفت: کودک ۷ ساله ربوده شده آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت

سرهنگ "توکلی" با اشاره به اینکه گروگانگیر ۲۸ ساله علت و انگیزه خود را استفاده از کودک در انجام امور چوپانی عنوان کرد، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان پاسارگاد اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها