|
کدخبر: 163917

جزییات جنایت و دستگیری شرور معروف مازندران

مهدی معروف به مهدی گاوزن، یکی از معروف‌ترین اشرار مازندران که پس از قتل جوانی در یکی از روستاهای شهرستان بابل در حال فرار به سمت یکی از شهرهای مرزی بود، دستگیر شد.

حوادث جزییات جنایت و دستگیری شرور معروف مازندران

چند روز پیش اهالی روستای گتاب در حوالی شهرستان بابل با شنیدن صدای شلیک گلوله که از یکی از باغ‌ها به گوش می‌رسید راهی آنجا شدند. داخل باغ پسر جوانی غرق در خون روی زمین افتاده بود و همزمان شاهدان ۲ مرد را دیدند که با خروج از باغ سوار یک خودروی پژو شده و از محل گریختند.

با گزارش ماجرا به پلیس و اورژانس جوان مجروح که هدف اصابت تیرهای شلیک شده از یک سلاح شکاری قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد اما شدت جراحات او به حدی بود که تلاش پزشکان برای نجات جانش فایده‌ای نداشت و وی به کام مرگ فرو رفت.

کارآگاهان پلیس در تحقیقات اولیه هویت مقتول را که مردی ۳۲ساله بود شناسایی کردند و در بررسی‌های تخصصی معلوم شد که یکی از اشرار معروف مازندران به نام مهدی و معروف به گاوزن در این جنایت نقش دارد.

تحقیقات نشان داد که این مرد از مدتی قبل با مقتول اختلافات شخصی داشته است. او روز حادثه همراه یکی از دوستانش سراغ مقتول که در بابل حضور داشته رفته و به بهانه‌ای او را سوار خودروی پژو کرده بود. سپس همگی آنها راهی روستای گتاب و پس از آن وارد یک باغ شده بودند. پس از ورود به این باغ بود که مهدی و همدستش با استفاده از یک سلاح شکاری به سمت مقتول شلیک کرده و پس از کشتن او هر دو از محل گریختند.

شرور معروف

با این اطلاعات دستور بازداشت مهدی و همدستش صادر شد. بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد که به گاوزن معروف است از اشرار مشهور مازندران است که چند سال پیش هم در جریان کل‌کل و کری خوانی‌های اشرار برای هم در فضای مجازی، کلیپ‌های مختلفی از او منتشر شده بود. تحقیقات همچنین مشخص کرد وی که طرفداران زیادی در فضای مجازی پیدا کرده پیش از این هم از سوی پلیس به جرم شرارت دستگیر شده است.

کارآگاهان متوجه شدند که این شرور معروف پس ارتکاب جنایت احتمالا قصد فرار از کشور را دارد. درست همانند اتفاقی که چند سال پیش برای یکی دیگر از اشرار معروف کشور رخ داد و او نیز پس از قتل یکی از دوستانش در تهران قصد فرار از کشور را داشت اما در مرز ترکیه دستگیر شد.

در این شرایط مأموران برای اینکه اجازه ندهند مهدی گاوزن موفق به فرار شود به بررسی‌های تخصصی خود ادامه دادند تا اینکه متوجه شدند او و همدستش به همراه ۳‌نفر از اشرار مازندران سوار بر یک خودروی پژو از استان مازندران خارج شده و قصد فرار به یکی از شهرهای مرزی را دارند. در ادامه، مسیر حرکت این افراد شناسایی شد و درنهایت پلیس توانست در ورودی شهرستان قم درحالی‌که احتمال می‌رفت متهمان مسلح باشند، خودروی آنها را در یک ترافیک ساختگی متوقف و شرور معروف را به همراه ۴شرور دیگر در یک عملیات ضربتی دستگیر کند. متهمان پس از دستگیری در اختیار پلیس مازندران قرار گرفتند و تحقیقات از مهدی و همدستش برای روشن شدن این مسئله که کدام‌یک از آنها اقدام به شلیک مرگبار به جوان ۳۲ساله کرده‌اند ادامه دارد.

 

منبع: همشهری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها