|
کدخبر: 153589

ملیکا چاقو را به گلوی مهسا فرو کرد + عکس

ملیکا دختر نوزده ساله ای که به اتهام قتل دوست خود در زندان است با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت.

خبر کوتاه است اما در میان انبوه اخبار تلخ لحظه ای شادکامی را به ارمغان می آورد. ملیکا قصاص نمی شود و همین سه واژه جهان او و پدر و مادرش را دستخوش تغییری معجزه وار می کند.

با تامین وجه المصالحه به کمک خیرین و نیکوکاران و پرداخت آن به اولیای دم؛ ملیکا دیگر در مرز باریک ترس و امید قصاص و زندگی دست و پا نمی زند. حالا بار دیگر امید به رهایی و دیدن دوباره تکاپوی شهر برایش رنگ حقیقی تری پیدا می کند.

بخشش ؛مفهوم عمیق و بی مثالی است که کاش روزی به یک فرهنگ تبدیل شود و رنگ زندگی بپاشد به روزگار رخوت بار زندگی ها.بخشیدن زندگی و فرصت دوباره خوب بودن؛می تواند سهم هر کسی باشد که برای اولین بار خطا کرده است.

ماجرای قتل مهسا به دست ملیکا چه بود؟

ملیکا ۱۹ ساله بود که متهم به قتل مهسا شد. سه سال قبل دختر جوان ۲۱ سله ای به نام مهسا مقابل در خانه شان واقع در اسلامشهر با ضربه چاقو از سوی دوستش مجروح شد و ساعتی بعد جان خود را از دست داد.

به این ترتیب پرونده قتل مهسا روی میز بازپرس جنایی قرار گرفت.در بررسی های اولیه مشخص شد دو نفر از دوستان مهسا مقابل در خانه او آمده و در جریان درگیری یکی از آنها به نام ملیکا به مهسا چاقو زده بوده است.به این ترتیب ظهر همان روز ملیکا شناسایی و بازداشت شد.

ملیکا-قتل

در حالی که سه سال از قتل مهسا به دست ملیکا می گذرد، او از روز حادثه تا حالا در زندان است. ملیکا دختر جوانی است که در چهره اش طراوت اول جوانی و یک غم سنگین تضاد ناباورانه ای ساخته است.اتهام سنگین قتل در ۱۹ سالگی،چنان ضربه مهلکی به بدنه احساس ملیکا وارد کرده است که واژه ها به راحتی از دهانش خارج نمی شود.سنگینی بار این اتهام برای شانه های ملیکا خیلی زیاد است. اما به هر حال او امروز تبرئه شده است.

منبع: رکنا

  • ناشناس ارسالی در

    متتاسفانه بعضی از جوانان ما چاقو حمل می کنند که در یک آن عصابانیت هم آینده خودشا ن را به باد میدهند هم جان عزیز دیگری را میگیرند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها