|
کدخبر: 144116

آمار نهایی از تلفات سقوط بهمن

مدیرعامل هلال احمر استان تهران از پایان عملیات جست‌وجو در ارتفاعات شمال پایتخت خبر داد و گفت: این حادثه ۱۱ فوتی قطعی داشت.

حوادث آمار نهایی از تلفات سقوط بهمن

شاهین فتحی از اعلام پایان عملیات جست‌وجوی سقوط بهمن در ارتفاعات شمال تهران در ساعت ۱۵: ۳۰ خبر داد و افزود: این حادثه ۱۱ فوتی قطعی داشت.

وی افزود: صبح یکشنبه سومین روز عملیات جست‌وجوی مفقودین در ارتفاعات «دارآباد» و «کلکچال» آغاز شد و دو نفر جسد بی‌جان دو نفر مفقودی این حوادث نیز پیدا شد، تا تعداد کل جان باختگان در این حادثه از نظر هلال احمر به ۱۱ نفر برسد.

وی افزود: هشت پیکر این جانباختگان جمعه و روز گذشته و هم زمان با روز اول و دوم عملیات پیدا شد، یک نفر نیز زنده تحویل اورژانس شد، که در مراکز درمانی جان باخت و نیز پیکر بی‌جان دو کوهنورد نیز امروز پیدا شد، تا تعداد ۱۱ فوتی قطعی بر اثر این حوادث داشته باشیم.

فتحی اضافه کرد: در عملیات جست‌وجو امروز در ارتفاعات «دارآباد» و «کلکچال» نیز ۱۰ نفر نیرو از آتش نشانی، ۱۰ نفر کوهنورد هیأت کوهنوردی و ۲۰ نفر از جمعیت هلال احمر حضور دارند و این عملیات در حال اجرا است.

بر اساس این گزارش، گفته می‌شود، پیکر یکی از جانباختگان نیز توسط عوامل ایستگاه شماره پنج «توچال» کشف و توسط همان عزیزان به پایین منتقل و تحویل عوامل انتظامی شده است، که با احتساب این جان باخته می‌توانیم، تعداد فوت شدگان را ۱۲ نفر بدانیم، اما هنوز هیچ مقام رسمی ارتباط قطعی این جان باخته به حوادث سقوط بهمن و کولاک و برف در شمال تهران را تأیید نکرده است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها