|
کدخبر: 137789

بازداشت زن دو چهره در تهران

زن جوان که پونه نام دارد در نقش یک کاریاب مدارک زن جوانی را گرفت و با آنها دست به کلاهبرداری از طعمه هایش زد.

حوادث بازداشت زن دو چهره در تهران

 سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران گفت: اوایل مهرماه پرونده ای در بازپرسی دادسرای ناحیه 18 تهران با موضوع کلاهبرداری تشکیل و برای پی جویی و کشف جرم به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی که یک شهروند خانم بود با حضور در پلیس آگاهی در خصوص جزئیات پرونده به کارآگاهان اظهار داشت، چندی پیش خانمی به اسم پونه تحت عنوان کاریاب به من مراجعه و مدارک هویتی ام را به بهانه پیدا کردن کار از من گرفت اما پس از مدتی متوجه شدم او با سوء استفاده از مدارکم از سایر افراد کلاهبرداری کرده و مال باختگان با طرح شکایتی از من شکایت کرده اند.

کلاهبرداری در نقش کاریاب

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با تجمیع پرونده شاکی و سایر افراد مال باخته، مخفیگاه پونه و هویت واقعی وی در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان موفق شدند، مخفیگاه پونه را در شهرک ولیعصر شناسایی و پس از هماهنگی قضائی و اخذ دستور جلب متهم وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل دادند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: متهم پس از دستگیری به 20 فقره کلاهبرداری اعتراف و اظهار داشت، پس از دریافت مدارک هویتی شاکی از طریق فضای مجازی چک های سرقتی را با نام وی خریداری و با تکمیل متن چک ها، اقلامی مانند زعفران، لوازم خانگی و... خریده ام.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح پونه به بزه انتسابی و شناسایی تمامی شاکیان، پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.آ

منبع: رکنا

ارسال نظر