|
کدخبر: 130002

توضیحات پلیس درباره بازداشت یک مامور متخلف

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان: پس از انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم و به کمک ماموران حراست فیزیکی، تحقیقات پلیس آغاز شد.

در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری داده شده است.

در این زمینه شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه ایی در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان او را به شدت کتک می‌زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می‌کنند.

تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه برای مشخص شدن واقعیت این اتفاق ادامه دارد.

مامور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان که در صحنه دستگیری بدن زن جوان را لمس کرده و مرتکب رفتاری غیر اخلاقی شده بود، با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

 

منبع: برنا
  • ارسالی در

    پیمان تاجیک برا تو هم دارم از خونه من چ قدر دزدی کردی ،عکس از من گرفتی وقتی من داخل خانه ام بودم ،می دونی قانون باهات چ ه کار می کنه ،شوهر خواهر تو نمی یاد خونه ،ب ما چه ربطی داره ،برو علتش بپرس خونه اش ،چرا فرار می کنین ازش ،چرا می ترسی ،

  • ناشناس ارسالی در

    چرا از زندان اخراج شدی عقده ات را سر ما چرا خالی می کنی ،دوربین از زندان اورد ی از تو خونه من فیلم برداری کردی از من چرا علتش چیه ،چه موردی خلاف از من دید ی که خواستی تلافی کنی ،هه ،افرین تو موف قی

ارسال نظر