|
کدخبر: 128681

پشت پرده شیطانی ۲ شلیک در هتل اسپیناس پلاس

پسر جوان در هتل اسپیناس پالاس ابتدا زن برادرش را به قتل رساند و سپس به زندگی خود پایان داد.

حوادث پشت پرده شیطانی ۲ شلیک در هتل اسپیناس پلاس

ساعت ۴ بعد از ظهر سه شنبه ۴ شهریور امسال یکی از خدمه های هتل اسپیناس پالاس برای نظافت به یکی از اتاق های طبقه ۶ هتل رفت و هر چه در اتاق را به صدا در آورد جوابی نشنید و با توجه به اینکه زن جوان از هتل خارج نشده بود و اقدام به باز کردن در اتاق کرد و با جسد خونین زن و مرد جوان روبرو شد.

جنایت هولناک در هتل اسپیناس پالاس

همین کافی بود تا ماجرای جنایت هولناک در هتل اسپیناس پالاس به بازپرس ویژه قتل مخابره شود و در ادامه تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل و تیم تشخیص هویت به محل اعزام شدند.

بررسی ها نشان از آن داشت زن ۲۶ ساله که ۲ فرزند دارد و پسر ۲۴ ساله با شلیک گلوله به قتل رسیدند و اسلحه شاه کش نیز در کنار جسد پسر جوان روی زمین افتاده بود.

در بررسی ها مشخص شد که زن جوان ۲ روز قبل به هتل مراجعه کرده است و ۲ دست نوشته در کاغذهای جداگانه و با دست نوشته متفاوت در صحنه جرم پیدا شد که در آن از خانواده هایشان حلالیت طلبیده بودند و در وصیت نامه خود از انتقال اموالشان به چه کسانی نوشته و در خصوص بدهکاری هایی که داشتند نوشته بودند و مشخص نبود چه کسی به دیگری شلیک کرده است که بازپرس پرونده دستور داد تا جسد زن و مرد جوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که ۲ روز قبل زن جوان همراه پسر ۲۴ ساله وارد هتل شدند و زن جوان با گرفتن کارت اتاق به سمت اتاق خودش می رود اما در میان راه کارت را در اختیار پسر جوان قرار می دهد و خودش از طریق پله ها به طبقه ششم هتل اسپیناس پالاس می رود و پسر جوان نیز با در اختیار داشتن کارت اتاق سوار بر آسانسور به طبقه ششم می رود.

تیم پلیسی در گام بعدی اطلاع پیدا کردند که در مدت ۲ روز زن و پسر جوان از اتاق خارج نشدند و حتی زمانیکه خدمتکار هتل برای تحویل دادن غذا به اتاق مراجعه می کرده پسر جوان را داخل اتاق مشاهده نکرده که احتمال می رود پسر جوان در زمان مراجعه خدمتکاران هتل داخل اتاق پنهان شده است.

تحقیقات و شنیده ها حاکی از آن است که پسر جوان برادرشوهر، زن جوان بوده و از شهر اراک به تهران آمده اند که بازپرس پرونده دستور داده تا برای روشن شدن نسبت این زن و مرد جوان تحقیقات تکمیلی صورت گیرد.

شلیک به عروس خانواده

با گذشت نزدیک به ۲ ماه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران در بررسی های دقیق از صحنه جرم با توجه به اینکه اثر باروت روی دستان زن جوان وجود نداشته است مشخص شد که برادر شوهر ابتدا اقدام به شلیک و قتل عروس خانواده کرده و سپس دست به خودکشی زده است.

پزشکی قانونی نیز در بررسی ها مرگ زن جوان را شلیک  اعلام کرد و هیچ دارویی یا مسمومیتی برای بیهوش شدن قبل از تیراندازی به زن جوان داده نشده است.

در ادامه با توجه به بررسی دوربین  های مداربسته که مشخص شده پسر جوان آخرین فردی بوده که وارد اتاق شده و بعد از آن دیگر کسی به محل جنایت ورود نکرده است فرضیه قتل از سوی فردی دیگر رد شد.

خانواده زن جوان با مراجعه به پلیس اعلام شکایت کردند و شوهر این زن در تحقیقات عنوان کرده که من با همسرم هیچ اختلافی نداشتم اما مدتی بود که از رابطه پنهانی اش با خبر شده بودم که از او خواستم دست از این کار بردارد و تذکر داده بودم و این در حالیست که خانواده زن جوان ادعا می کنند که دخترمان با شوهرش اختلاف داشت اما از رابطه پنهانی اطلاعی ندارند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها