|
کدخبر: 127961

دختر ۱۶ ساله از روی بیکاری پدرش را ساطوری کرد

هنوز هیچ دلیل مشخص و انگیزه خاصی برای قتل پیدا نشده است!

حوادث دختر ۱۶ ساله از روی بیکاری پدرش را ساطوری کرد

سال گذشته اهالی منطقه‌ای در شرق تهران شاهد حضور چندین ماشین پلیس و آمبولانس در مقابل آپارتمانی در اطراف خانه خود بودند. آنها جنازه غرق در خون یکی از همسایگان خود را دیدند که توسط ماموران پزشکی قانونی داخل آمبولانس گذاشته شد. دقایقی بعد همسایه‌ها شاهد انتقال مونا دختر ۱۶ساله مقتول به پلیس آگاهی بودند. مونا البته تنها نبود چرا که مادرش نیز همراه وی بود.

آنچه که در این میان جلب توجه می‌کرد دستبندی بود که بر دستان این دو نفر زده شده بود. شایعاتی هم که شنیده می‌شد حاکی از ارتباط این دو نفر با این قتل بود.

مونا نه سعی در پنهان کردن این قتل داشت و نه می‌توانست این کار را انجام دهد. همه چیز حاکی از آن بود که وی پدر خود را با چاقو از پا درآورده است. در حالی که بدن مقتول کاردآجین شده بود گزارش پزشکی قانونی حاکی از مرگ مقتول بر اثر ورود ۱۷ ضربه چاقو به بدن وی داشت.

مونا اعتراف کرد که به همراه ملیحه مادر خود، علی پدرش را از پا درآورده است. مونا به کارآگاهان اداره دهم پلیس گفت: از پدرم متنفر شده بودم و تصمیم داشتم او را بکشم. برای همین با مادرم هماهنگ کرده و تصمیم به کشتن وی گرفتیم. روز حادثه مقداری مرگ موش تهیه کرده و در آبمیوه وی ریختیم تا به این وسیله نقشه خود را اجرا کنیم اما تاثیری نداشت و پدرم فقط کمی حالش بد شد.

بعد مقداری مرگ موش در غذای او ریختیم ولی باز هم پدرم خورد و دچار دل درد شد ولی نشانه‌ای از اینکه بخواهد بمیرد نبود. بعد از گذشتن دقایقی که از مرگ وی ناامید شدیم مادرم با چاقو به سمت وی هجوم برده و ضربه‌ای را به شکم وی زد. پدرم که متوجه نقشه ما شده بود خود را به سمت آیفون رساند تا از مردم کمک بخواهد که من قبل از اینکه وی موفق به این کار شود خود را به او رسانده و با واردکردن ضربات متعدد چاقو به بدن وی، او را کشتم.

اظهارات ضد و نقیض درباره جنایت

با تایید این اظهارات توسط ملیحه، کارآگاهان در جست‌وجوی انگیزه این جنایت برآمدند. به همین خاطر مونا بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت. دختر نوجوان مدعی شد که پدر خود را به خاطر مشاهده فراوان فیلم‌های مستهجن کشته است. وی به ماموران گفت: پدرم علاقه زیادی به دیدن فیلم‌های‌ مستهجن داشت و من از این کار وی نفرت داشتم به همین خاطر هم او را کشتم.

ماموران اما در بازرسی از خانه مقتول هیچ فیلم مستهجنی پیدا نکردند به همین خاطر این ادعای دخترک رد شد. مونا در بازجویی بعدی گفت پدرش را به خاطر تحت فشار گذاشتن برای قطع رابطه با پسری جوان کشته است.

ماموران این پسر را پیدا کرده ولی با انجام تحقیقات متوجه شدند مونا دو سال قبل با این پسر دوست شده بوده و مقتول نیز این موضوع را فهمیده بوده است. اما وی به دخترش گفته بود می‌تواند این رابطه را ادامه دهد ولی فعلا در سن ازدواج نیست و وقتی بزرگ‌تر شد می‌تواند درباره ازدواجش با این پسر تصمیم بگیرد. بنابراین این فرضیه نیز رد شد.

ملیحه، مادر مونا هم با بیان اینکه من دلیلی برای قتل شوهرم نداشتم و فقط به توصیه مونا این کار را کردم برپیچیدگی موضوع افزود.

درحال‌حاضر مونا تحت بازجویی قرار دارد تا انگیزه جنایت وی مشخص شود.

منبع: خانه فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها