|
کدخبر: 233145

تاکسی های سمند به سنگال رسید

سازمان توسعه حمل‌ونقل زمینی سنگال (FDTT)، در راستای برنامه تکمیل و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری، چند دستگاه تاکسی سمند به رانندگان تحویل داد.

حمل و نقل تاکسی های سمند به سنگال رسید

باباکار گئی، مدیر سازمان توسعه حمل‌ونقل زمینی (FDTT) در مراسم تحویل تاکسی‌‌‌ها گفت: تلاش و همکاری عمیقی در راستای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل کشور آغاز شده است. ورود تاکسی‌‌‌های جدید سمند به منظور بهینه‌‌‌سازی سیستم حمل‌ونقل کشور، موجب ایجاد رضایت‌‌‌مندی شهروندان شده است.

وی افزود: ‌‌‌ سازمان توسعه حمل‌ونقل زمینی سنگال، تسهیلات و اعتباراتی را برای رانندگان سیستم حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته است. منصور فای، شهردار سنت لویی نیز در این مراسم ضمن ابراز رضایت از تولید سمند در سایت سنیران اتو، از سرمایه‌گذاران برای مشارکت در تولید ۲‌هزار دستگاه تاکسی برای ناوگان سنگال دعوت به همکاری کرد.  حسن ذاکری، مدیرعامل سنیران اتو نیز در این مراسم، با بیان اینکه ورود هر تاکسی به ناوگان حمل‌ونقل ایجاد یک شغل است، از برنامه واگذاری تاکسی در شهرهای کائولاک و سنت لویی و دیگر شهرها بعد از داکار خبر داد و گفت: شهردار و استاندار شهر سنت لویی درخواست مشارکت ایران‌خودرو در نوسازی تاکسیرانی این شهر را داده‌اند و تاکنون برای تامین حدود ۳۰۰ دستگاه تاکسی اعلام نیاز شده است. وی افزود: با توجه به امکانات و ظرفیتی که در مرحله اول تولید داشتیم، توافق شد تعدادی تاکسی برای شروع پروژه به شهر سنت لویی ارسال شود.

 

 

 

 

 

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر