|
کدخبر: 167613

به جای کیش به ترکیه بروید!

سفر به کیش و استانبول در اوج دوران پیک چهارم کرونا همچنان ادامه دارد اما کاهش استقبال از سفر به جزیره داخلی و شهر کشور همسایه که مورد توجه گردشگران را می‌توان از قیمت‌های جدید بلیت این دو مقصد دریافت.

حمل و نقل به جای کیش به ترکیه بروید!

افزایش تلفات و موارد ابتلا به کرونا در هر دو کشور ایران و ترکیه، تورهای ترکیه را ظاهرا متوقف کرده اما فروش بلیت پرواز به این کشور کماکان ادامه دارد ضمن این که رزرو هتل در ترکیه نیز از سوی آژانس‌های مسافرتی مثل قبل انجام می‌شود!

در مورد سفرهای کیش هم به نظر می‌رسد گرم شدن هوا در این جزیره بیش از شیوع کرونا در کاهش سفرها موثر بوده است اما سفر به کیش و در واقع پرواز به کیش هم محدودیت خاصی ندارد و می‌توان بلیت پرواز را به سادگی خریداری کرد.

تنها تغییری که کرونا در سفر به کیش و استانبول ایجاد کرده هم نرخ شدن بلیت پرواز به این دو مقصد است.

ایسنا گزارش کرده است که شیوع کرونا در ایران و ترکیه سبب شده تا نرخ بلیت پروازهای استانبول کاهش یابد اما با توجه به افزایش تقاضای سفر به جزایر کیش و قشم، نرخ بلیت پروازهای داخلی به این مقاصد پر تردد، در روزهای پایان هفته تا یک میلیون تومان افزایش می‌یابد.

بر اساس این گزارش، بلیت پرواز ۱۲: ۴۰ دقیقه جمعه ۳ اردیبهشت تهران استانبول یکی از ایرلاین‌های داخلی یک میلیون و ۴۵ هزار تومان و یک ایرلاین داخلی دیگر برای ساعت ۱۳: ۴۰ دقیقه همان روز یک میلیون و ۹۸ هزار تومان به فروش می‌رساند؛ دو ایرلاین دیگر داخلی نیز بلیت‌های همین مسیر در همان تاریخ را به ترتیب یک میلیون و ۳۰۰ و یک میلیون و ۴۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

این در حالی است که بلیت تهران-کیش برای روز چهارشنبه اول اردیبهشت از نرخ ۵۲۰ هزار تومان آغاز شده و تا ۹۹۶ هزار تومان به فروش رسیده است.

 

منبع: کاماپرس

ارسال نظر