|
کدخبر: 318701

فال روزانه/طالع بینی/فال قهوه

فال روزانه ۳ بهمن / این افراد منتظر پیام جدید باشند

همراهان عزیز، این مطلب جنبه سرگرمی دارد.

جامعه فال روزانه ۳ بهمن / این افراد منتظر پیام جدید باشند

در مطلب زیر می توانید فال روزانه خود را مشاهده کنید. این مطلب مانند مطلب های قبل جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

اگر به فکر شروع رشته مورد علاقه تان هستید، از همین حالا آغاز کنید. هیچ وقت برای یادگیری دیر نیست. شما باید از زندگی تان لذت ببرید، پس به دنبال آنچه این لذت را به شما می بخشد، بروید. گذشتن از محدودیت ها و قوانین برایتان سخت است اما گاهی باید این کار را انجام دهید، به خصوص در مورد مسائل عاطفی. به عنوان مثال اگر مجرد هستید و فکر می کنید که ابراز علاقه به دیگری زیر پا گذاشتن حریم خصوصی اش است، در این فکر تجدید نظر کنید. زمان آن است که صادقانه هر آنچه در دل دارید را به زبان آورید. تغییر بیش از حد شما برای انجام کاری می تواند به درد سر تان بیندازد. از خودخواهی هایتان کم کنید تا حواستان به اطرافیان هم باشد وگرنه یکی یکی دوستان واقعی تان از اطراف تان پراکنده می شود. محیطی که در آن کار می کنید بسیار متشنج است و آرامش را از شما گرفته. حالا که امکان جابجایی ندارید راهی پیدا کنید تا اضطراب را از خودتان دور کنید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

رویاپردازی خوب است، به شرطی که شما را از واقعیت دور نکند. امروز به شدت در دنیای خیال تان غرق می شوید، به طوری که نمی بینید در اطراف تان چه می گذرد. اما در انتهای روز پس از صحبت با دوستی دوباره با پاهایتان روی زمین راه می روید. اگر خواسته ای از عشق زندگی تان دارید، به جای پنهان کردن، بهتر است که آن را به زبان آورید. شما می توانید آرزوهایتان را به کمک او برآورده سازید، به شرطی که صادق باشید. برای خرید یا فروش یا هر معامله دیگری بهتر است فعلا عجله نکنید. خبری خواهید شنید که از شنیدنش متاسف می شود. به کسی که نیازمند است کمک کنید. شما می خواهید چندین کار را هم زمان با هم انجام دهید. بی قراری و نگرانی تان می تواند همه کار را خراب کند. به تازگی در حق دوستی بد کرده و سخت دلش را شکسته اید، تا فرصت هست با او تماس بگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز زمان فوق العاده ای برای برنامه ریزی است. برنامه ریزی شما هر چه باشد، میهمانی، سفر، کاری و… می تواند به بهترین نحو چیده شود و پیش رود. بنابراین معطل نکنید. در مورد موضوعی فکر می کردید که تنهایید اما امروز پس از صحبت با یکی از آشناهایتان متوجه می شوید که اینگونه نیست. این حس به شما آرامش بیشتری می دهد. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، به زودی او را در محیط کار یا کلاس هایی که در آن شرکت می کنید، پیدا خواهید کرد. از همین حالا مقدمات یک جشن را فراهم کنید. پی خوشبختی بیرون از خودتان نگردید. برای خلوت کردن با خودتان وقت بگذارید. هر چیز و یا هرکس انرژی شما را می گیرد از دور و بر خودتان دور کنید، این مگسان دور شیرینی روز به روز روحتان را فرسوده تر می کنند. به یک پیشنهاد سفر نه نگویید و حتما بروید تا از هیاهوی اطرافتان به دور باشید.

فال روزانه متولدین تیر

فال-روز

امروز با افراد زیادی در ارتباط هستید و در فعالیت های زیادی شرکت می کنید. انرژی شما زیاد است و دوست دارید که آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید اما یادتان باشد که ایده های ناب تان را هر جایی مطرح نکنید، زیرا ممکن است که دیگران از صداقت شما سو استفاده کنند. از سرک کشیدن به زندگی دیگران خودداری کنید. اگر می خواهید به دوست تان سری بزنید، قبلش به او خبر دهید زیرا ممکن است که در شرایط مناسبی به سر نبرد و از این رفتار شما دلگیر شود. مشکل جسمی تان به زودی شفا می یابد. در مورد مسئله ای کاری گیج و سرگردان هستید برای آنچه پیش نیامده غصه نخورید. نیتتان درحال انجام است اما شما وسواس دارید. اضطرابتان ناشی از عدم آگاهی تان است. با کمک کسی که شما را دوست دارد به آنچه که در ذهنتان است خواهید رسید. مسافرتی خوش پیش رو دارید و خبری غافلگیرکننده خواهید شنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز سرتان به نسبت روزهای دیگر شلوغ است. ایده های زیادی در سر دارید که می تواند موجب پیشرفت کاری تان شود. شما توانایی این را دارید که از احساسات اطرافیان تان باخبر شوید. اما یادتان باشد که بیان واقعیت همیشه به نفع تان نیست. شاید بد نباشد که گاهی آنچه می فهمید را به روی دیگران نیاورید. این باعث می شود که همیشه روابط تان را در فاصله ای مشخص حفظ کنید. آرزوهایی در سر دارید اما آنها را غیرممکن می دانید، یادتان باشد که خواستن توانستن است. اگر به توانایی هایتان اعتماد داشته باشید، حتما به اهداف تان خواهید رسید. فردی به کمکتان می شتابد و شما را از ورطه درد و عذاب نجات می دهد. این روز ها کمی عصبانی و بد خلق هستید، سعی کنید بیشتر بر خودتان مسلط باشید. بین شما و کسی جدایی افتاده بلا از شما دور می شود. در امور عاطفی از زیرکی خود بهره بگیرید. قرضتان به زودی ادا می شود و از گرفتاری و رنج نجات خواهید یافت بیش از این با خودتان کلنجار نروید .

فال روزانه متولدین شهریور

باید با فردی در مورد موضوعی صحبت کنید اما کمی نگران هستید. برای رهایی از این حالت بهتر است که حرف هایی که می خواهید بزنید را چند بار با خود مرور کنید.  اما درنهایت جای نگرانی نیست زیر طرف مقابل تان به خوبی حرف های شما را درک و با شما موافقت خواهد کرد. با افرادی که نظرات مخالفی با شما دارند، نجنگید. گاهی اوقات همین زاویه دیدهای متفاوت می تواند ایده های جدیدی را به ذهن شما برساند که در کل زندگی تان نیز تاثیرگذار خواهد بود.  بهترین هدیه این روزها برای شما یک فرصت خوب و آرام کنار خانواده است، این فرصت را فراهم کنید و غم فرداهای دور و دراز را نخورید. اتفاقی برای یکی از دوستانتان می افتد که برای شما هم تاثر برانگیز خواهد بود. سعی کنید همچنان بر کار های کرده و نکرده خود تمرکز داشته باشید و با هوشیاری لازم برنامه هایتان را پیش ببرید. از حق و حقوق خود دفاع کنید.

فال روزانه متولدین مهر

فال-روز۲

امروز زمان آن را پیدا می کنید که به مشکلات تان رسیدگی کنید. البته این بدان معنی نیست که میدان را به تنهایی به دست بگیرید، بلکه باید شنونده خوبی نیز باشید، حتی اگر نظراتی مخالف میل تان می شنوید. صداقت کلید موفقیت شما در چنین روزی است. شما توانایی های بالایی دارید، تنها مشکلات تان نداشتن تحمل و تمرکز است. اگر بتوانید این دو خصوصیت را در خود تقویت کنید، مطمین باشید که به بسیاری از اهداف تان، به خصوص مالی، خواهید رسید. با تجربه ای که پیدا کرده اید دیگر فریب دیگران را نخواهید خورد. در اندیشه ی پیدا کردن راهی برای گفتن حرف دلتان هستید، عاقلانه رفتار کنید. ناراحتی جسمی تان را با پزشک در میان بگذارید و وسواس نداشته باشید. مدتی است نسبت به بعضی از اطرافیان بی توجه شده اید، یادتان باشد دوستی ها موهبتی است در زندگی تان، قدردان باشید.

فال روزانه متولدین آبان

هر آنچه در ذهن تان است را روی کاغذ بنویسید، می خواهد ناراحتی و غم هایتان باشد یا ایده هایی که برای آینده در سر دارید. نوشتن می تواند به شما کمک های زیادی بکند و تمرکزتان را بر مسائل بالا برد. اگر به دنبال پیشرفت هستید، بر اطلاعات تان مدام بیافزایید. شرکت در نشست ها و کلاس های مختلف می تواند به شما در این راه کمک کند، بنابراین در اجتماع بیشتر حضور داشته باشید. به زودی از سمت فردی که انتظارش را ندارید، سورپرایز خواهید شد. باری را از روی دوش شخصی برمی دارید که دعای خیر او را به همراه خواهد داشت، لذت و شادی حاصل از این کار تا مدتها قلب شما را مسرور نگه می دارد، برای حل مشکل خودتان هم تدبیری بکنید، مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و آستین ها را بالا بزنید. به حرف کسانی که می خواهند راه نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز احساس سالم بودن و قدرت می کنید، بنابراین دوست دارید که بیشتر وقت خود را بیرون از خانه بگذرانید. ورزش می تواند یکی از بهترین گزینه ها برایتان باشد. البته در انتهای روز به خوبی استراحت کنید تا انرژی لازم را برای روز بعد داشته باشید. اگر چه در رابطه عاطفی تان انعطاف پذیر و نرم هستید اما گاهی این روش جواب نمی دهد و همه چی با شما سر ناسازگاری برمی دارد. در این شرایط بهتر است که هیچ عکس العملی نشان دهید و تا آرام شدن امواج، خودتان را به دست آن بسپارید. مواظب باشید در مورد کاری سهل انگاری نکنید، دیگران منتظرند تا از این فرصت سو استفاده بکنند. گرچه راهتان طولانی است اما همین طور ادامه بدهید. این روزها چنان به فکر رسیدن به نیت تان هستید که چشم عقل و خرد خود را بسته اید، فریب خوردن شما در این موقعیت بسیار آسان است. برای برداشتن قدم بعدی با شخصی مشورت کنید که به صلاح شماست.

فال روزانه متولدین دی

فال-روز۳

امروز پیغامی را از دوستی که دور از شما زندگی می کند، دریافت می کنید. او حاوی خبرهای خوبی برایتان ست. به زودی تغییراتی در زندگی تان ایجاد می شود که نتیجه تلاش های گذشته تان است. سعی کنید امروز بیشتر در ارتباط با دیگران باشید. بیش از آن که حرف بزنید، به حرف های دیگران گوش دهید. اگر مجرد هستید، در همین رفت و آمدها نیمه گمشده تان را خواهید یافت. به زودی کلید یکی از درهای بسته باز و دنیای تازه ای به رویتان گشوده خواهد شد. ناخواسته در جمعی حرفی زده اید و پشیمانید. از دلشوره و اضطراب به جایی نمی رسید. فکر و انرژی گذاشتن برای حادثه ای که هنوز نیفتاده، مانند پارو برداشتن قبل از بارش برف است. هرکجا می روید بقیه به کنار می روند کاری که شما انجام می دهید از دست هیچ کس بر نمی آید واین تنها به خاطر ذوق و تلاش خودتان است.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز حوصله این که تنها روی یک چیز متمرکز شوید را ندارید. دلتان می خواهد مدام از این شاخه به او شاخه بپرید. این رفتار اگر موقتی باشد ایرادی ندارد اما در دراز مدت ممکن است که به زندگی تان آسیب برساند. به زودی یکی از آرزوهای بلندمدت تان برآورده می شود و شما هیجان زیادی را تجربه خواهید کرد. از آنجا که دیگران نیز در این موفقیت سهم داشته اند، این شادی را با آنها جشن بگیرید. فردی از دور شما را زیر نظر دارد، اگر مجرد هستید، بد نیست که اطراف تان را با دقت بیشتری نگاه کنید. به مال مردم طمع نکنید روزی هرکس به قدر زحمتی است که می کشد. فکر می کنید دست شما نمک ندارد و اطرافیان ارزش واقعی شما را نمی شناسند. به زودی منفعت بزرگی نصیب شما می شود. روزهای شلوغ و پرکاری پیش رو دارید که نسبت به گذشته انرژی بیشتری از شما می گیرد آمادگی لازم را برای رویارویی با این روزها در خودتان ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

دوست دارید که مسائل را با منطق تان تجزیه و تحلیل کنید اما احساسات تان نمی گذارند. برایتان سخت است که میان منطق و احساس یک کدام را انتخاب کنید اما بدانید که گاهی می شود میان این دو تعادل ایجاد کرد. لازم نیست که یک کدام از آنها را نادیده بگیرید. امروز از چیزی ناراحت می شوید، دوست دارید فکر کنید که تمام شان اشتباه است اما متاسفانه واقعیت دارند. در این شرایط فقط صبر کنید تا اوضاع خود به خود بهتر شود. اخلاق خوش و گشاده رویی برازنده شماست. رسیدن به نیتتان نیاز به صبر و شکیبایی دارد، گرچه برای شما فرقی نخواهد کرد اما طرف مقابل تان سرش به سنگ خواهد خورد.اگر کسی به شما بدی کرده در فکر انتقام جویی نباشید. صبر شما باعث کامیابی تان می شود و ناراحتی تان پایان می پذیرد. راه پیشرفت برای شما باز است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها