|
کدخبر: 313461

تاکسیرانی/پرداخت الکترونیک/کارت سوخت

سهمیه کارت سوخت این خودروها حذف می‌شود

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی گفت: اگر تاکسیران دوبار اخطار پیامکی دریافت کند، مجوز طرح ترافیک و سپس سهمیه کارت سوخت آنها حذف خواهد شد.

جامعه سهمیه کارت سوخت این خودروها حذف می‌شود

 محمد علوی‌زاده گفت: در راستای نظارت هوشمند بر خدمات تاکسی‌های گردشی و تلفنی پایتخت، اولین اخطار برای تاکسیران‌های غیرفعال در این طرح لاگ هوشمند، ارسال شد.

وی افزود: در این اخطاریه به تاکسیران‌ها اعلام شد که برای خودروی شما در شهریور و مهرماه پرداخت الکترونیکی ثبت نشده است و هر تاکسی گردشی و تلفنی باید در هر ماه حداقل ۲۰ پرداخت الکترونیک داشته باشد، در غیر اینصورت غیرفعال محسوب می‌شود.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی با اشاره به رویکرد سازمان در خصوص نظارت مستمر خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه شورای ترافیک و تفویض اختیار به سازمان تاکسیرانی در خصوص صلاحیت تاکسیران‌ها برای دریافت طرح ترافیک و سهمیه سوخت، در صورتیکه هر تاکسیران دوبار اخطار پیامکی دریافت کند، مجوز طرح ترافیک و سپس سهمیه کارت سوخت حذف خواهد شد.

علوی‌زاده از شهروندان خواست تا با پرداخت کرایه به صورت الکترونیکی و از طریق کیو آر کدهای موجود، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران را در این طرح همراهی کنند.

تاکسی‌ها از طریق درگاه پرداخت الکترونیک با سازمان تاکسیرانی در ارتباط هستند؛ بر این اساس ۷ درگاه پرداخت الکترونیک در تاکسی‌ها فعال است که به «کیو آر کد» نصب شده بروی شیشه متصل است و همه این دیتاها را به صورت تجمیع شده در اختیار سازمان تاکسیرانی قرار می‌گیرد.

فعالیت تاکسی‌های خطی توسط مدیر پایانه و مدیر خط کنترل می‌شود و روزانه حضور آنها چک می‌شود، اما تاکسی‌های گردشی و تلفنی باید در این طرح شرکت کنند.

حدود ۳هزار تاکسی گردشی و خطی در طرح «لاگ هوشمند» وارد شده و QR کد دریافت کردند و پیش از این اطلاعیه‌ها و هشدارهای لازم به تاکسیران‌ها اعلام شده بود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها