|
کدخبر: 312723

برج میلاد/شورای شهر تهران/شهردار تهران

خطر گود برج میلاد رفع شد/ پروژه غیرفعال در سطح پایتخت نداریم

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: خطر گود برج میلاد برطرف شده است و طی هفته آینده پروژه برج میلاد در حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

جامعه خطر گود برج میلاد رفع شد/ پروژه غیرفعال در سطح پایتخت نداریم

هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت گود برج میلاد گفت: این پروژه از اقدامات بسیار شاخص و جهادی مدیریت شهری جدید بود که با تدابیر هوشمندانه شورا و شهرداری تهران اتخاذ شد.

وی ادامه داد: در خردادماه سال گذشته کار عملیاتی طرح شروع شد و امروز در روز‌های پایانی پروژه هستیم. خطر گود برج میلاد ۱۰۰ درصد رفع شده و طی هفته‌های آینده این پروژه با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

حق بین در پایان خاطرنشان کرد: هم افزایی شورا و شهرداری باعث اتفاقاتی شده که تهران در تمام مناطق پروژه فعال داشته باشد. ما خوشبختانه پروژه غیرفعال در سطح پایتخت نداریم و برخی پروژه‌ها به دلیل وجود معارضین دچار وقفه شد، اما با حمایت از پیمانکاران پروژه‌ها به شرایط عادی برگشتند و تلاش می‌کنیم در ماه‌های پیش رو فعالیت خود را نیز فشرده کنیم. در همین راستا اگر موردی غیر فعال باشد به دلیل معارضین نهادی خاص است که در اولویت‌های بعدی ما برای سال آینده قرار دارد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها