|
کدخبر: 311550

زن و شوهر تبریزی با این رفتار آبروی همه زوج‌ها را بُردند

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین گفت: طبق اطلاعات به دست آمده مبنی بر حمل مقادیری مواد مخدر از سوی یک زن و شوهر به مقصد استان تبریز، ‌موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

جامعه زن و شوهر تبریزی با این رفتار آبروی همه زوج‌ها را بُردند

سرهنگ فرهاد علی بیگی، رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین گفت: طبق اطلاعات به دست آمده مبنی بر حمل مقادیری مواد مخدر از سوی یک زن و شوهر به مقصد استان تبریز، ‌موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین مشخص شد که این زوج با یک دستگاه خودروی سواری سمند در حال عبور از آزادراه تهران - قزوین هستند.

سرهنگ علی بیگی ادامه داد: پلیس در ادامه کار و با شناسایی و توقف خودرو حامل مواد، در بررسی اولیه مقدار ۱۵ کیلوگرم تریاک را که به روش ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کرد و ۲ متهم نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گفته این مسوول انتظامی، حمل موادمخدر در پوشش خانواده و خودروهای شخصی از شگردهای جدید قاچاقچیان موادمخدر محسوب می‌شود.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین خاطرنشان کرد:‌ شهروندان قزوینی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در حوزه حمل، نگهداری و فروش موادمخدر موضوع را به سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: رکنا
  • امیر ارسالی در

    ازدواج نمیکنی یمشکل ازدواج هم میکنی هزاران مشکل دیگه هبچ گفتنی نمونده جوانان نخونه دارن نشغل دارن پس هزار دردسرروبرو زندگیشون دولت عزیز چکار باید کرد خیلی جوان داریم که به فکر تشکیل زندگی نیستن که از دزدی بدتر میکنن زوتر به فکر ابن مردم مظلوم که پناه به اسلام آوردن وشما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها