|
کدخبر: 307466

انهدام باند قاچاق مواد مخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از متلاشی شدن ۲ باند قاچاق مسلح با کشف یک تن و ۵۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس در شهرستان‌های خاش و گلشن این استان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان، بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل محموله‌های سنگین مواد مخدر توسط اعضای ۲ باند مسلح و سازمان‌یافته که قصد انتقال از شهرستان‌های خاش و گلشن به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندهای مسلح را که با ۲ دستگاه خودرو سواری در حال جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر در مسیرهای فرعی شهرستان‌های در حال حرکت بودند، شناسایی و تحت‌نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه مأموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به‌ صورت مسلحانه درگیر شدند و پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رهاکردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها، با اقدام ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با درگیری‌های مسلحانه سه سوداگر مرگ از اعضای ۲ باند دستگیر، یک قبضه سلاح گرینوف، یک قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیر قابل‌توجهی مهمات کشف و ۲ دستگاه خودرو نیز متوقف شد.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها