|
کدخبر: 304088

دستگیری سارقان مخوف تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی اظهار داشت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه توسط راکبین و ترک نشینان دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا از رهگذران و ارسال شکایت مال باختگان به اداره یکم پلیس آگاهی، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان این اداره قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان این پرونده طی تحقیقات کارآگاهان اعلام داشتند؛ سارقان مجهز به سلاح گرم و سرد با حالت وحشیانه و با تهدید و ارعاب به وی حمله‌ور شده و کلیه اموال همراه او را به سرقت برده‌اند.

ولیپور گودرزی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله اکیپی از کارآگاهان مجرب اداره یکم در صحنه‌های سرقت حاضر و با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و پلیسی و با جمع بندی اطلاعات به دست آمده بدواً هویت یکی از سارقان مشخص و سپس با استفاده از روش‌های فنی پلیسی کارآگاهان موفق شدند هویت دیگر اعضای این باند را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت: کارآگاهان در ادامه با رصد اطلاعاتی دریافتند؛ متهمان به قصد تفریح و تفرج عازم یکی از شهرستان‌های شمال شهر تهران شده‌اند که با شناسایی مخفیگاه متهمان بلادرنگ با انجام هماهنگی‌های قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۴ متهم در شهرستان شمالی شهر تهران دستگیر و به اداره یکم انتقال یافتند.

وی در ادامه با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه با توجه به اسناد موجود صراحتاً به اعمال مجرمانه خود اقرار کردند، متذکر شد: متهمان علاوه بر ۲ فقره سرقت به ده‌ها فقره سرقت دیگر به همین سبک و شیوه اقرار کردند.

سردار گودرزی به بازدید از مخفیگاه متهمان طبق دستور قضائی اشاره کرده و گفت: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب و ۷ تیر جنگی به همراه ۱۷ دستگاه انواع گوشی موبایل، یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵، تعداد ۱۰ عدد انواع ساعت مچی مسروقه به همراه چند تیغه قمه و قداره مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای شناسایی دیگر جرایم و سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها