|
کدخبر: 301139

جراح یزدی سرطان بیمار ۷۷ ساله دیالیزی را درمان کرد

رئیس بیمارستان امام جعفر صادق میبد گفت: جراحی بیمار مبتلا به سرطان مثانه با ریسک بسیار بالا در این بیمارستان با موفقیت انجام شد.

سید هادی حسینی رئیس بیمارستان امام جعفر صادق میبد گفت: بیمار مرد ٧٧ ساله‌ که از دو سال قبل با تشخیص سرطان مثانه کاندید جراحی شده بود که به علت عدم پیگیری و پیشرفت بیماری و درگیری حالب‌های دو طرف و انسداد مسیر کلیه‌ها تحت دیالیز قرار می‌گرفت.

او ادامه داد: بعد از معاینه و انجام اقدامات تشخیصی و درمانی اولیه و رضایت بیمار، جهت ادامه درمان تصمیم به انجام جراحی گرفته شد.

حسینی پور به سن بالای بیمار، پیشرفت بیماری و مشکلات قلبی این بیمار اشاره کرد و افزود: این جراحی دارای احتمال خطر بسیار بالایی بود که خوشبختانه با همکاری تیم بیهوشی و پرسنل اتاق عمل و مشاوره با متخصصین قلب، داخلی و نفرولوژی جراحی با موفقیت انجام شد.

رئیس بیمارستان امام جعفر صادق میبد تصریح کرد: در این جراحی تمام مثانه و پروستات برداشته و روش جایگزین جهت خروج ادرار در نظر گرفته شد.

او با اشاره به این که در حال حاضر بیمار تحت نظر است و نیاز به انجام دیالیز ندارد، گفت: حال بیمار رو به بهبودی است و تا چند روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

حسینی پور تصریح کرد: این جراحی با تبحر و مهارت سید محمد موسوی فیروزآبادی، متخصص کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) و همکاران توانمند و دلسوز بیمارستان میبد در اتاق عمل و بخش آی سی یو بیمارستان انجام شده که بسیار ستودنی است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها