|
کدخبر: 297382

کشف قاچاق میلیاردی

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بالغ بر ۱۶۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح ۳ روزه مبارزه با جرایم اقتصادی در استان خبر داد.

سردار عبدالعلی روانبخش از کشف بیش از ۱۶۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان خبر داد و اظهار داشت: بنا به ضرورت مقابله مستمر با جرایم و تخلفات اقتصادی، همزمان با اواسط سومین ماه سال جاری طرحی به منظور مقابله با این گونه فعالیت‌های زیانبار با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و همچنین با استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۱۱۳ دستگاه خودروی شوتی و ماشین سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، کالاهای اساسی، پوشاک، دام زنده و لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۶۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این طرح ۱۲۲ فقره پرونده برای بیش از ۱۲۶ متهم که قصد سودجویی با قاچاق کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شده است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها