|
کدخبر: 297005

درگیری خونین دست فروشان در ملارد + فیلم (۱۶+)

دادستان شهرستان ملارد با تکذیب درگیری میان کسبه و دستفروشان از دستگیری عاملان قدرت‌نمایی در این شهرستان که تعدادی از دستفروشان بودند خبر داد.

جامعه

روز گذشته ویدیویی از یک درگیری در ملارد در فضای مجازی به عنوان درگیری میان کسبه و دستفروشان منتشر شد که بررسی‌ها نشان داد این درگیری میان دستفروشان بوده و نارضایتی کسبه از بساط فروشان عامل این اختلاف درگیری نبوده است.

مهدی جهانشیری ضمن تکذیب درگیری میان دستفروشان و کسبه در ملارد اظهار داشت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به درگیری دست فروشان بوده و افرادی که طی چند روز گذشته با قدرت‌نمایی‌ و عربده‌کشی با سلاح سرد موجب سلب آسایش عمومی شده بودند، شناسایی، دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

وی با بیان‌ اینکه ۴ نفر در رابطه با درگیری دست فروشان دستگیر شدند افزود: درگیری بین دست فروشان با یک دیگر بوده و هیچ درگیری بین کسبه رخ نداده است که عاملین این درگیری توسط پلیس دستگیر شدند.

دادستان شهرستان ملارد در ادامه گفت: در این درگیری طرفین از سلاح سرد استفاده کرده بودند که طبق قانون با آنها برخورد شد‌.جهانشیری در پایان خاطرنشان کرد: مجرای قانونی بهترین راه حل اختلاف است و با افرادی که با قدرت نمایی و خشونت طلبی به دنبال حل اختلافات خود هستند با قاطعیت برخورد قانونی انجام می‌شود.

جهانشیری در پایان خاطرنشان کرد: مجرای قانونی بهترین راه حل اختلاف است و با افرادی که با قدرت نمایی و خشونت طلبی به دنبال حل اختلافات خود هستند با قاطعیت برخورد قانونی انجام می‌شود.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها