|
کدخبر: 296769

تهرانی ها منتظر رگبار باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران برای فردا در اکثر نواحی استان، آسمان را قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی همراه با رگبار و احتمالی رعد و برق پیش‌بینی کرد.

 با بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، وضعیت جوی استان تهران، برای امروز آسمان قسمتی ابری و بتدریج افزایش ابر و با توجه به ناپایداری‌های محلی، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در سطح استان، به ویژه در ارتفاعات، افزایش ابر، رشد ابرهای همرفتی و در نواحی مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

برای فردا در اکثر نواحی استان تهران، آسمان قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی همراه با رگبار و احتمالی رعد و برق است. از روز یکشنبه نیز با فعالیت سامانه بارشی جدید و وقوع ناپایداری‌های محلی تا روز سه‌شنبه به طور متناوب در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد در بعدازظهر وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

عمده بارش‌ها برای روز یکشنبه و همچنین بیشینه ناپایداری و وزش باد برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود. از فردا شنبه هم افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها