|
کدخبر: 293372

دستگیری ۲۰۹ خرده‌فروش مواد مخدر در این استان

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در قالب اجرای طرح بهاری ستاد مبارزه با مواد مخدر در استان قزوین ۶۵۸ نفر معتاد متجاهر و کارتن‌ خواب جمع‌آوری و ۲۰۹ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سیدجمال‌الدین حسینی، با اشاره به اجرای طرح بهاری ستاد مبارزه با مواد مخدر در استان، اظهار داشت: این طرح در ۲محور جمع‌آوری، ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر و همچنین برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر پس از طرح و تصویب موضوع در جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمیته مقابله با عرضه استان به دستگاه‌های مجری ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها از ۲۵اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان فروردین‌ماه سال جاری در سطح استان اجرایی شد و در این حوزه نیروی انتظامی، بهزیستی، دستگاه قضایی و برخی اعضای شورا مشارکت داشتند.

حسینی ادامه داد: از ابتدای آغاز طرح در نهایت تعداد ۶۵۸نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب از مناطق آلوده استان جمع‌آوری و پس از غربالگری توسط تیم تخصصی درمانی تعداد ۶۴۱نفر جهت نگهداری و درمان به مرکز ماده ۱۶و مراکز تبصره ۲آن در سطح استان هدایت و پذیرش شدند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین یادآور شد: تعداد ۶نفر ارجاع به زندان و همچنین تعداد ۲۰۹نفر خرده‌فروش مواد مخدر هم از سطح مناطق مختلف استان توسط پلیس مواد مخدر استان دستگیر شده‌اند. این اقدام متمرکز منجر به کاهش جرائم خرد و رضایت نسبی مردمی در استان شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها