|
کدخبر: 292457

برخورد کارمندان مترو با زنان بی حجاب + فیلم

فیلم برخورد پرسنل متروی تهران با زنانی که با حجاب وارد این مرکز حمل و نقل عمومی نمی شوند.

جامعه

متروی تهرانی یکی از  مراکز شهری است که در این روزها با روش های مختلف از مراجعین خود درخواست می کند که حجاب اسلامی را رعایت کنند.

در این فیلم برای برخورد با زنان بی حجاب به ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) اشاره شده است که بیان می دارد:

"هر کس علنا در انظار و اماکن عمومی و معابر تظاهر به عمل حرامی نماید، علاوه بر کیفر عمل به حبس از ده روز تا دو ماه یا تا (۷۴)‌ ضربه شلاق محکوم میگردد و در صورتی که مرتکب عملی شود که نفس آن عمل دارای کیفر نمی‌باشد ولی عفت عمومی را جریحه‌دار نماید فقط به حبس از ده روز تا دو ماه یا تا (۷۴) ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

تبصره [جزای نقدی اصلاحی ۱۳۹۹/۱۱/۰۸]- زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ده روز تا دو ماه و یا از ۲/۰۰۰/۰۰۰ تا ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد."

 

 

منبع: رکنا
  • ناشناس ارسالی در

    دروغ گفتن یکی از حرام های بزرگ است، اگر مسئولی نه فقط جلوی چند نفر بلکه جلوی دور بین با میلیونها بیننده دروغ بگویند هم شا مل این مجازاتها میشود؟؟ من کلی از این جر مها به چشم خودم دیده ام، تو هم دیده ای، این قانونت برای ما مردم است یا شامل همه میشود؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها