|
کدخبر: 290582

کشف بیش از ۳۵۰ کیلو گرم مواد مخدر در این استان

رئیس حوزه قضایی میرجاوه از کشف یک قبضه ار پی جی، سلاح، مهمات جنگی و بیش از ۳۵۰ کیلو گرم مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد.

جامعه کشف بیش از ۳۵۰ کیلو گرم مواد مخدر در این استان

حجت الاسلام والمسلمین اسحق میرزاده آبگرمی با اعلام این خبر گفت: در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در طول نوار مرزی میرجاوه به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، اداره اطلاعات و فراجا (هنگ مرزی و نیرو‌های انتظامی شهرستان میرجاوه) طی ۲ روز گذشته در ۳ عملیات بیش از ۳۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش به همراه ۱ قبضه آر پی جی، ۱ قبضه کلت کمری و ۲خشاب جنگی از قاچاقچیان مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها ۱ متهم نیز دستگیر شده است ادامه داد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به این مرجع قضایی معرفی شده است.

رئیس حوزه قضایی میرجاوه ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی نیرو‌های اطلاعاتی و فراجا در شهرستان میرجاوه بیان داشت: امنیت و ایجاد آرامش روانی مردم خط قرمز دستگاه قضایی و مامورین امنیتی است همواره نگاه ویژه‌ای به معضل ورود مواد مخدر و سلاح‌های غیرمجاز که با هدف اخلال در امنیت کشور توسط معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد، داشته اند و با کمک خداوند تاکنون با تعامل سازنده توانسته‌اند این دسیسه‌ها را ناکام بگذارند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها