|
کدخبر: 287634

سردار رادان: طوفانی در مبارزه با مواد مخدر به پا می شود

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دست اندرکاران تولید و توزیع عمده مواد مخدر نباید سرزمینی را برای خود امن تصور کنند.

جامعه سردار رادان: طوفانی در مبارزه با مواد مخدر به پا می شود

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در همایش تخصصی رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور گفت: در حال حاضر به معماری در پلیس مبارزه با مواد مخدر توجه شده و به سند راهبردی نیز نسبتاً توجه شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: از جمله جاهایی که نقش محوری می‌تواند داشته باشد، همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر هستند.

وی اظهار کرد: دست اندرکاران تولید و توزیع عمده مواد مخدر نباید سرزمینی را برای خود امن تصور کنند تا ورود پیدا کنند و امر مبارزه به داخل کشور منتقل شود.

رادان با بیان اینکه یکی از کارها در این حوزه توسعه دیپلماتیک است، گفت: ارتباط با کشورهای هدف باید توسعه پیدا کند به حدی که بتواند نقش مؤثری در مبارزه با مواد مخدر در آن سوی مرزها با همکاری کشورهای هدف داشته باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: با افتخار در امر مبارزه با مواد مخدر شهید می‌دهیم؛ اما در کنار این موضوع، با افتخار باید تهدیدی باشیم برای هر آن که در حوزه مواد مخدر بخواهد امنیت ما را به خطر بیندازد.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات برخی از پرونده‌ها به دلایل گوناگون به‌خوبی ریشه یابی نمی‌شود، گفت: به اعتقاد من اگر حتی نیاز است در ساختار دستکاری کرد، این کار باید انجام شود تا به‌صورت موضوعی بتوان رسیدگی کرد.

رادان با تاکید بر اینکه باید از افسران کارشناس در حوزه مبارزه با مواد مخدر غنی باشیم و از تجربیات گذشته بی بهره نشویم، اظهار کرد: شناسایی اموال بسیار مهم است؛ چرا که حریف به روش‌های مختلف تلاش می‌کند تا در اموال ضربه نخورد تا بتواند خود را بازیابی کند و باید بتوانیم تا انتها اموال ناصواب را احصا کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر ضرورت اعمال نگاه جدید و ویژه در حوزه مبارزه با مواد مخدر اذعان کرد: عهد بستیم آرامش مردم را تضمین کنیم و باید بفهمیم در حوزه مبارزه با مواد مخدر دغدغه مردم چیست. هیچ وقت ناراحت نخواهم شد اگر اعلام شود که امسال نسبت به سال گذشته کشفیات مواد مخدر کمتر شده است؛ بلکه زمانی ناراحت می‌شوم که دغدغه مردم در جامعه در حوزه مواد مخدر کاهش پیدا نکرده باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم آنچه را که می‌بینند دغدغه آن‌ها می‌شود و مردم از اینکه معتاد متجاهر در خیابان ببینند، ناراحت هستند و کاری ندارند که چه فرایندی باید حاصل شود که معتاد در خیابان نباشد؛ چرا که مشکل مردم نیست و مشکل ما و سایر بخش‌ها است.

منبع: مهر
  • رضا ارسالی در

    بله چهل سال دارند کلی هزینه می‌کنند و هر روز هم بیشتر بیشتر میشه و پاسخ دولتمردان فقط شعار سمینار و ادعا ست وقتی راندمان کار و روند مبارزاتی و حجم مواد و تعداد مصرف کنندگان و وارد کنندگان و فروشندگان را نگاه میکنیم میبینیم در عمل دو‌گام عقب یک گام جلو هستیم ای بابا بی خیال هیچوقت و هیجکس و هیچ دولت و تاریخی تا حالا نتونستن بطور ملموس و حداقلی مانع مافیای ورود و مصرف مواد مخدر بشه و اینا همش سناریوی بیش نیست عزیزم

ارسال نظر