|
کدخبر: 287079

پلیس راهور: معابر لغزنده است عجله نکنید

معاون عملیات پلیس راهور تهران، آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت را تشریح کرد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت پر ترافیک اما در حال تردد دربزرگراه‌های حکیم، بابایی، زین الدین، آزادراه به سمت تهران، همت و خیابان آزادی خبر داد. 

 سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات  پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت اظهار داشت: شاهد حجم بالای تردد و شروع ترافیک بدلیل لغزندگی معابر هستیم.

سرهنگ رازقی تصریح کرد: در حال حاضر در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب  از  صیاد ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب  از بزرگراه امام علی (ع)  ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از  پل  صیاد ،  مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.  

وی گفت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگین است. 

سرهنگ رازقی با بیان اینکه تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح  در تمامی تقاطع ها و معابر  و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند خاطرنشان کرد: موتورسواران از تردد در معابر و در این شرایط بارانی  و برفی جدا خودداری کنند چرا که این وسیله نقلیه در این شرایط  به شدت ناایمن و خطرناک است و با کوچکترین لغزندگی به سرعت از کنترل خارج شده و واژگون می شود. 

وی از  رانندگان درخواست کرد که از عجله و شتاب پرهیز کرده و با سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز تردد کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها