|
کدخبر: 284543

برف شدید در محور این استان ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ضمن تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور از بارش برف محورهای دو استان خبر و گفت که ۱۳ جاده نیز مسدود است.

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌ برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در محدوده سیاه بیشه هستیم و وضعیتی مشابه نیز در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده پیست آبعلی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و حدفاصل حصارک تا کمالشهر نیز ترافیک نیمه سنگین است، گفت: در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک هم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در دیگر محورهای مواصلاتی مشکل ترافیکی وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از  بارش برف در ارتفاعات استان‌های آذربایجان غربی و قزوین است. همچنین مه گرفتگی غلیظ در استان خوزستان و مقاطعی از محور هراز نیز وجود دارد و از این رو لازم است که رانندگان با دقت بیشتری اقدام به رانندگی کنند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر