|
کدخبر: 284088

ماجرای ارسال این پیامک به شهروندان چیست؟

شهرداری تهران در پی اجرای طرح من شهردارم و مشارکت شهروندان در اعلام پروژه‌های محله‌ای الویت‌دار اقدام به ارسال پیامک به شهروندان در ۲۲ منطقه تهران کرده است.

طرح "من شهردارم" به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های نظرسنجی مدیریت شهری برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهر و در ادامه آن شفاف‌سازی نظام اداره شهر از سوم دی ماه در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران آغاز و تا ۲۰ دی ادامه دارد.

مجید باقری؛ معاون برنامه ریزی و امور شورا‌های شهرداری تهران در تشریح روند اجرای طرح "من شهردارم" که مربوط به اخذ نظر شهروندان تهرانی در مورد پروژه‌های محله‌ای آن‌ها و تخصیص بودجه در بودجه سال آینده شهرداری تهران است، گفت: خوشبختانه طرح "من شهردارم" مورد استقبال شهروندان تهرانی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: قرار بود این طرح از ۳ دی‌ماه تا ۱۳ دی‌ماه اجرا شود که شهرداری‌های مناطق با اشاره به استقبال خوب شهروندان و تبلیغات و مشارکت گسترده‌ای که انجام شده و زیرساختی که فراهم شده اعلام کردند پتانسیل برای مشارکت شهروندان بیشتر از حد فعلی است؛ لذا با توجه به موافقت شهردار تهران، اجرای این طرح تا ۲۰ دی‌ماه تمدید شد.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه مشارکت در خصوص پروژه‌های محله‌ای محدوده شهروندان در نخستین بازخورد حس خوب مشارکت و اخذ نظر از آن‌ها را فراهم می‌کند، افزود: پس از تخصیص بودجه به این پروژه‌ها قطعا تاثیرات مثبت آن را شاهد خواهیم بود. در حال حاضر ما فقط جمع‌آوری داده‌ها را داریم و پس از آن وارد آنالیز داده‌ها خواهیم شد؛ لذا فعلا بهتر است که به سمت تشویق شهروندان برای اعلام نظرشان در این طرح برویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها