|
کدخبر: 282798 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و هفدهمین جلسه شورای شهر تهران

هشدار/ تهران با بلایای طبیعی مواجه است

علی نصیری در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روند اقدامات سازمان امید بخش است، اظهار کرد: تهران با سیل، زلزله، فرونشست زمین، آتش سوزی، تصادفات و مسائل بیولوژیک و تغییرات آب و هوایی مواجه است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه سهم نگهداشت شهر در چند سال اخیر پرداخت نشده است، گفت: تاکنون ۵۲۲ ساختمان مهم و بلند مرتبه را بررسی کرده ایم.

نصیری گفت: از بین گودهای پرخطر تحت مالکیت شهرداری، برای رفع خطر گود برج میلاد ستاد تشکیل شد و از محل اعتبارات در اختیار شخص شهردار، ایمن سازی این گود به پیشرفت ۴۶ درصدی رسیده و در حال ایمن سازی است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با تاکید بر نظام شایسته گزینی مدیران در سازمان، یادآور شد: اکثریت مدیران این سازمان از نیروهای داخلی شهرداری و البته ذی صلاح هستند. برای اولین بار در تاریخ بلدیه در منطقه ۱۵ یک خانم به عنوان مدیر بحران انتخاب شده است.

وی با اعلام اینکه در چند سال اخیر سهم نگهداشت شهر پرداخت نشده و با سوله های بحران، شریان های اساسی و پل های فرسوده مواجه هستیم، اظهار کرد: ما آمادگی داریم با اختصاص دادن بودجه در طول یک سال اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها