|
کدخبر: 279234

رتبه بندی معلمان چقدر طول می کشد؟

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش توضیحاتی درباره روند صدور احکام رتبه‌بندی معلمان ارائه و پیرامون زمان صدور رتبه معلمان ارائه کرد.

جامعه رتبه بندی معلمان چقدر طول می کشد؟

ارزیابی هر همکار که انجام شود در کارپوشه هیئت ممیزه قرار می‌گیرد و با توجه به دریافت اطلاعات، به ترتیب انجام می‌شود و کاری نیست که دفعتا انجام و برای همه معلمان، یک مرتبه و در یک زمان حکم صادر شود.

محسن زارعی درباره سیر رتبه‌بندی معلمان و مراحل انجام این کار که ماه‌هاست آغاز شده و همچنان به نتیجه نهایی نرسیده است اظهار کرد: امر ارزیابی مدارک و شایستگی‌های معلمان در جریان است و ارزیابان مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: ارزیابی به صورت تصادفی و کشوری انجام می‌شود و همکاری که ارزیابی انجام می‌دهد پرونده معلمانی به غیر از استان خودش را بررسی می‌کند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با بیان اینکه گزارش دلالت‌های رفتاری از سوی مدیران مدارس (مدیران مستقیم) با همکاری مراجعی چون گروه‌های آموزشی، راهبران آموزشی، شورای معلمان، ستادهای تربیتی و انجمن اولیاء و مربیان آماده می‌شود گفت: روند کار اینگونه بوده است که طی دو صورتجلسه، مراجع نظرشان را درباره تک تک معلمان اعلام کرده‌اند که درباره هر شایستگی سطح همکارشان چگونه است. مدیر به نمایندگی از این مراجع، رفتار را به ارزیاب گزارش می‌کند.

 

 

منبع: خبر آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    هروقت کسری بودجه دولت جبران شد رتبه بندی ناقص اجرا میشود.اینها همینطور رتبه ۱ وبعد رتبه ۲ و۳ را اجرا میکنند اگر بودجه ای باقی ماند چند درصدی هم رتبه ۴ و۵ میزنند

  • فرهنگی ارسالی در

    میخوان رتبه ۱و۲و۳ را بزنن اگر بودجه باقی موند چند درصدی هم رتبه ۴و۵ بزنند .کلک ب ازی با فرهنگیان که همه چیز را میدانند کا ری احمقانه است

ارسال نظر