|
کدخبر: 271101

خط قرمز ما سلامت مردم است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، در بازدید میدانی، وضع تعدادی از میادین میوه و تره‌بار شهر تهران را بررسی کرد.

در پی اعلام یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر اعتراض شهروندان به کیفیت محصولات ارائه شده درمیادین میوه و تره‌بار، ایوب فصاحت صبح امروز از تعدادی از میادین میوه و تره‌بار شهر تهران بازدید کرد.

در این بازدید مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با شماری از شهروندان تهرانی در این میادین گفتگو کرد و دستوراتی برای رفع دغدغه‌های شهروندان صادر کرد. در این گفتگوی رو در رو حدود ۷۰ درصد شهروندان از وضع بهداشت، کیفیت محصولات، نحوه برخورد کارکنان میادین میوه و تره بار رضایت داشتند و تعداد کمی از شهروندان حاضر در میادین اعلام دغدغه کردند.

ایوب فصاحت در حاشیه این بازدید گفت: خط قرمز ما سلامت مردم است و در روز‌های متفاوت بازدید‌هایی را از میادین داشته‌ایم و تا به امروز بسیاری از ایرادهای گذشته برطرف شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران افزود: بخش زیادی از مشتری‌های ما از خدماتی که در میادین ارائه می‌شود، رضایت داشتند و می‌طلبد که هرچه زودتر برای رفع دغدغه شهروندان عزیزمان اقدام کنیم تا رضایت این افراد بیش از گذشته جلب شود.

ایوب فصاحت، افزایش کیفیت و کاهش قیمت محصولات را در دستور کار سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران دانست و افزود: مدیران میادین و بازار‌های ما در خدمت شهروندان هستند و اگر مشکلاتی در محصولات و ارائه خدمت وجود داشت، همشهریان عزیز می‌توانند به این افراد مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر