|
کدخبر: 268970

کسب درآمد با اخذ نمایندگی پیامک مدیانا

در این مقاله ما از روش کسب درآمدی برایتان خواهیم گفت که بدون نیاز به سرمایه اولیه یا مهارت تخصصی ، در خانه و تنها با یک ثبت ­نام اولیه امکان کسب­ و­کار و درآمد خوبی را برای شما فراهم می کند.

جامعه کسب درآمد با اخذ نمایندگی پیامک مدیانا

افراد زیادی وجود دارند که به فکر کسب درآمد در زمان­های خالی خود، بدون نیاز به حضور در مکان خاصی هستند. باتوجه به اینکه امروزه اینترنت بخش مهمی از زندگی افراد هر جامعه­ ای را به خود اختصاص داده و بستر کسب درآمد را نیز فراهم کرده، شاید اولین و راحت­ ترین ایده، راه اندازی کسب و کار انلاین باشد. راه­ های کسب درآمد از اینترنت به قدری گسترده و متنوع است که شاید در ابتدای امر موجب سردرگمی افراد در انتخاب شود؛ چون ابتدا با یک سرچ ساده به راه ­های کسب درآمدی می ­رسید که اکثرا یا نیاز به سرمایه و مهارت تخصصی­ دارند، یا مستلزم این هستند که شما خودتان محصول و خدماتی برای ارائه داشته باشید، شاید همین موضوع باعث می شود این فکر را کنید که این امر برای شما بدون سرمایه یا مهارت، شدنی نیست.

اما در این مقاله ما از روش کسب درآمدی برایتان خواهیم گفت که بدون نیاز به سرمایه اولیه یا مهارت تخصصی ، در خانه و تنها با یک ثبت ­نام اولیه امکان کسب­ و­کار و درآمد خوبی را برای شما فراهم می کند.

کسب درآمد آنلاین و بدون سرمایه با نمایندگی پنل اس ام اس

خیلی از کسب­ و­کارها نیاز دارند که از طریق ارسال پیامک به مشتریانشان، آنها را از لیست آخرین محصولاتشان باخبر کنند، یا روز تولد و سالگرد ازدواجشان را تبریک بگویند و پیشنهادهای ویژه­ای در قالب پیامک برای استفاده از محصولاتشان به آن‌ها ارسال کنند؛ یا سایتی دارند که هنگام ثبت ­نام، کاربر نیاز به دریافت خودکار کد تایید یا نام­ کاربری و کلمه­ عبور دارد.

تمامی این­ها ازجمله مواردی است که از طریق پنل اس ­ام اس یا همان پنل پیامکی با سرعت بالا و در مقیاس زیاد، به راحتی قابل انجام است؛ پنل اس ام اس یک نرم افزار تحت وب است و نیاز به نصب نرم افزار خاصی ندارد و تنها با یک نام کاربری و کلمه عبور روی هر مرورگری قابل استفاده است.

باتوجه به وجود فراگیر کسب­و­کارهایی که به سامانه پیامکی نیاز دارند و هرروز نیز به تعدادشان اضافه می­شود، شما به عنوان نماینده­ ی یکی از شرکت­ های ارائه­ دهنده این نوع خدمات، می­توانید بدون نیاز به هیچ گونه سرمایه اولیه و یا مهارت تخصصی ، این خدمات را به کسب ­و­کارهای مختلف ارائه دهید و از این طریق درآمد خوبی را برای خودتان فراهم کنید.

شروع کسب درآمد آنلاین از پنل نمایندگی

اولین کاری که باید انجام دهید این است که یکی از شرکت­های ارائه ­دهنده این خدمات را برای گرفتن نمایندگی شان انتخاب کنید که با سرچ لغت ­های مختص این کسب ­و­کار مثلا پنل نمایندگی پیامکی یا نمایندگی پنل اس ام اس می­توانید به شرکت­ های زیادی برسید؛ هرکدام از شرکت­ها با توجه به سیاست­ هایی که دارند، نحوه‌ی همکاری شان را به تفصیل توضیح داده­ اند یا اینکه می ­توانید از طریق تماس تلفنی از شرایط گرفتن نمایندگی شان باخبر شوید. مهم ترین نکته، تعهد به پشتیبانی­ است که این شرکت­ها به نمایندگانشان دارند.

سامانه پیامکی مدیانا

مدیانا بزرگ‌ترین سامانه های پیامکی در کشور است که بیش از 200000 کسب‌وکار و برندهای بزرگ برای دریافت خدمات پیامکی خود، آن را انتخاب کرده‌اند. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، وب سرویس تخصصی، امکانات پیشرفته و … از امکانات پنل اس ام اس مدیانا است.

مدیانا جدا از پنل ارسال اس ام اس در یک پلتفرم سایر ابزارهای ارتباط با مشتری مانند تلفن ثابت ابری، پیام صوتی را نیز به مشتریان ارائه می دهد. مشاوره 24 رایگان و پشتیبانی 24 ساعته از مهم ترین ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا است.

از دیگر ویژگی ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعرفه مناسب
  • کمپین پیامکی
  • پنل پیامکی رایگان
  • ارائه خط اختصاصی رایگان
  • بدون نیاز به هزینه تمدید سالانه

مدیانا؛ ارائه‌دهنده بهترین پنل نمایندگی پیامک

مدیانا با 10 سال سابقه فعالیت و داشتن بیش از 15٫183 نماینده و 200000 کاربر در سراسر کشور، خدمات پیامکی تخصصی را ارائه می‌دهد و در یک امکان ویژه ­ی درآمدزایی، نمایندگی سامانه اس ام اس را به افراد متقاضی اعطا می‌کند.

در نمایندگی پنل­ های مدیانا ، شما می­ توانید به پنل صورت مستقل عمل کنید و با برند شخصیتان نماینده جذب کنید، پنل­ های کاربری را با قیمت های دلخواه خودتان بفروشید و از داشتن پشتیبانی 24 ساعته هر 7 روز هفته اطمینان خاطر داشته باشید؛ سود شما می­تواند از طریق فروش این پنل­ها، فروش خط­ اختصاصی ارسال پیامک و همچنین فروش شارژهای این سامانه باشد. واریز درآمد، به صورت آنی در حساب کاربری شما صورت می گیرد.  

جمع بندی

در این مقاله به یکی از روش های درآمدزایی بدون سرمایه اولیه پرداختیم. دریافت نمایندگی پیامک یک روش کسب درآمد آسان و پر سود است. شما تنها با فروش ۱۰۰ هزار پیامک، ۵ خط اختصاصی و حداقل ۲۰ پنل کاربری می توانید تا ماهیانه ۱۰ میلیون تومان درآمد کسب کنید. برای دریافت پنل نمایندگی مدیانا یا دریافت مشاوره رایگان وارد سایت مدیانا شوید.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها