|
کدخبر: 263983

تهران گرم تر خواهد شد!

اداره کل هواشناسی استان تهران، از روند تدریجی افزایش دمای تهران تا اواسط هفته آینده خبر داد.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان تهران طی پنج روز آینده، صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی شده است. این شرایط در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید موقتی بوده و امکان بروز پدیده گردوخاک و امکان کاهش کیفیت هوا به ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان نیز پیش بینی شده است.

همچنین در ارتفاعات به ویژه بخش‌های شمال شرقی، در ساعات بعد از ظهر تا شب رشد ابر و گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید مورد انتظار است. طی این مدت روند نسبی افزایش دما تا میانه هفته آینده پیش بینی می‌شود.

فیروزکوه و آبعلی جزو خنک‌ترین نقاط استان تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌ فیروزکوه با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه و ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بودند. همچنین پیش‌بینی شده که تا اواسط هفته آینده فیروزکوه و آبعلی جزو خنک‌ترین مناطق استان تهران باشد.

آسمان تهران  در روز چهاردهم خرداد ماه نیز صاف تا قسمتی ابری و در بعضی از ساعت‌ها همراه وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است. در روز یکشنبه پانزدهم خرداد ماه نیز آسمان تهران کمی ابری پیش‌بینی شده که این وضعیت از بعد از ظهر همراه با وزش باد خواهد بود.  حداقل دما در این روز نیز  ۲۵ و حداکثر دما هم ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها