|
کدخبر: 261822

توزیع بسته های حمایتی و معیشتی بین مردم

محمد حسن رجبی،معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت:به همت شهرداری،خیرین و سازمان های مردم نهاد، ۶۰۰ بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع شد.

جامعه توزیع بسته های حمایتی و معیشتی بین مردم

محمد حسن رجبی گفت: امسال نیز همچون سال گذشته  این امر خداپسندانه با شور و شوق بیشتری تداوم یافت و بسته‌های حمایتی و معیشتی به خانواده‌های تحت پوشش سامانه سمات محلات ۲۰ گانه توزیع شد.

 به گفته وی، این اقدام با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای خانواده های نیازمند شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، رب، روغن، چای، قند و شکر،خرما، تن‌ماهی بوده با  ارزش ریالی آن ۴۵۰ میلیون تومان انجام شد.

رجبی بر لزوم کمک‌های مستمر به نیازمندان تاکید کرد و افزود: در این راستا سامانه سمات مستمر به روزرسانی می‌شود و ثبت اطلاعات افراد در این سامانه ادامه دارد.

وی ادامه داد: هدف از مشارکت شهرداری در این طرح ایجاد هم افزایی بین شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد است تا با مدیریت و همکاری آنها لیست یکسانی از نیازمندان واقعی تهیه و نیازهای آنان برآورده شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه  از مردم نیکوکار و خیر برای پیوستن به این پویش و کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت قدردانی کرد.

منبع: فارس

ارسال نظر