|
کدخبر: 251775

جاده‌های شمال تا چه زمانی یک‌طرفه است؟

پلیس راهور ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد از امروز تا پایان ۱۵ فروردین جاده هراز و چالوس یکطرفه می‌شود.

پلیس راهور ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد از امروز تا پایان ۱۵ فروردین از ساعت ۱۱ الی ۲۴ جاده هراز و چالوس از طرف شمال کشور به استان‌های تهران و البرز یکطرفه می‌شود. در اطلاعیه روابط عمومی، پلیس راهور ناجا برای کمک به بازگشت سریعتر مسافران اعلام آمادگی کرد.

«کبری رفیعی» کارشناس هواشناسی با پیش‌بینی وضعیت جوی کشور در روز جاری و روزهای آینده، گفت: برای استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، گیلان و  غرب مازندران بارش پراکنده باران گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا (دوشنبه) در بخش‌هایی از استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و سواحل خزر همین شرایط جوی را تجربه خواهند کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در بعضی از ساعات در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد به نسبت شدید خواهد بود و روز سه شنبه هفته جاری در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت. در شرق و جنوب شرقی کشور پدیده غالب و وزش باد شدید که منجر به خیزش گرد و خاک خواهد شد.

همچنین عزت الله محمدی مدیرعامل شرکت بنادر و فرودگاه‎های کیش گفت: وزش باد و ناپایداری‎های دریایی فعالیت بنادر این جزیره را به مدت ۲ روز تعطیل کرد.

عزت الله محمدی گفت: با توجه به تشدید وزش بادهای شمال غربی و طوفانی شدن دریا تردد کلیه شناورها از مبدا کیش و برعکس از ۹ صبح امروز یکشنبه تا ۱۱ صبح روز سه شنبه هفتم تا تا نهم فروردین ممنوع است.

وی می‌گوید طبق اعلام هواشناسی هرمزگان در روزهای پیش روز شدت وزش باد در سواحل غربی جزیره از جمله کیش تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج نیز به ۲ متر خواهد رسید.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر