|
کدخبر: 250900

خبر خوش نوروزی پلیس کرمانشاه برای امنیت مسافران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تجهیز ۲۷ ایستگاه نوروزی پلیس برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان و مسافران خبر داد و گفت: آماده برقراری امنیت آن ها در عالی ترین شکل ممکن هستیم.

علی اکبر جاویدان در قرارگاه نوروزی ستاد انتظامی استان که با حضور سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بهتر شدن وضعیت کرونایی کشور انتظار می رود امسال شاهد حضور مهمانان و مسافران نوروزی در استان باشیم و به همین خاطر تمهیدات لازم از روزهای قبل اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا بیش از ۳۸۰۰ نفر از همکاران در ۲ شیفت کاری و به شکل ۲۴ ساعته کار ایجاد امنیت مردم و مسافران نوروزی را عهده دار خواهند بود.

جاویدان همچنین از وجود ۲۷ ایستگاه انتظامی در ورودی شهرها، اماکن تفریحی و محل های اسکان و اقامت مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تیم موتوری به اضافه گشت های خودرویی نیز در ایام نوروز فعال خواهد بود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به استقرار ۷۵ تیم پلیس راه در جاده ها، گفت: روزانه ۱۷۴ گشت پلیس راهور نیز در سطح شهرهای استان به منظور کمک به مردم و برخورد با متخلفان حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: برای کاهش و پیشگیری از سرقت ها نیز با دستگاه های اجرایی هماهنگی های لازم صورت گرفته و مقرر شده است که همه آن ها در ایام تعطیلات حتما از وجود نگهبان استفاده کنند.

جاویدان تصریح کرد: علاوه بر نیروهای به کارگیری شده، انتظامی استان از ظرفیت پلیس افتخاری و نگهبان محله نیز استفاده می کند تا آن هایی که به فکر سرقت و یا هر اقدام مجرمانه دیگری هستند نتوانند به اهدافشان دست پیدا کنند.

این مقام انتظامی، پیشگیری از جرائم مهمه و کاهش تصادفات را از دیگر اولویت های پلیس در ایام نوروز ۱۴۰۱ برشمرد و گفت: موضوع دیگری هم که برای پلیس بسیار حائر اهمیت است پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردمی و انجام دادن کار آن ها در سریعترین زمان ممکن است و در این راستا توصیه های لازم به همکاران شده است.

وی گفت: در ایام نوروز گشت های موتوری و خودرویی خصوصا در حوزه پلیس ۱۱۰ تقویت شده است تا در صورت نیاز به حضور پلیس، همکاران ما به سرعت در محل حاضر و به حل مشکل مردم و مسافران نوروزی بپردازند.

جاویدان در بخش دیگری از سخنانش به صلابت پلیس در مواجهه با اشرار و اراذل اشاره کرد و گفت: نمونه این اقتدار دستگیری عاملان شهادت سرگرد “پوریا نظری” بود که با کارهای اطلاعاتی پیچیده موفق شدیم آن ها را دستگیر کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه دستگیری عاملان شهادت سرگرد نظری در سریعترین زمان ممکن را باعث افزایش اعتماد مردم به پلیس و نشان دادن اقتدار ماموران انتظامی برشمرد و گفت: امروز هیچ مجرمی در کرمانشاه احساس امنیت نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی بالای پلیس، امروز به گونه ایست که مجرمان حتی کیلومترها دورتر از محل جرم نیز در تور اطلاعاتی ماموران انتظامی قرار دارند و راهی جز تسلیم ندارند.

جاویدان همچنین با اشاره به پخش تصاویری از اقدام ناشایست عده ای اراذل و اوباش در فضای مجازی، گفت: این افراد هم با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند تا درس عبرتی باشد برای دیگر اشرار و اراذلی که نیات مشابهی در سر می پرورانند.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها