|
کدخبر: 241128

پایان محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از رفع محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران خبر داد.

سردار حمید هداوند با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران این راهپیمایی را با شکوه و پرشور توصیف کرد و گفت: با توجه به برگزاری خودرویی و موتور این راهپیمایی، پلیس تدابیری را اتخاذ کرده بود که از جمله آن ایجاد محدودیت های ترافیکی تردد در برخی از معابر مرکز شهر و معابر منتهی به میدان آزادی بود.

وی با بیان اینکه تا حوالی ساعت ۱۱ راهپیمایی خودرویی و موتوری تا میدان آزادی انجام شد، گفت: پس از آن تمهیدات پلیس برای برگزاری نماز جمعه نیز اجرا شد البته گروهی از مردم هم که به شکل پیاده در راهپیمایی شرکت کرده بودند، همچنان در معابر حضور داشتند.

هداوند با بیان اینکه از حوالی ساعت ۱۲ ظهر امروز مسیر اتوبوس های تندرو برای تردد مردم بازگشایی شد، اظهارکرد: پلیس تا زمان تخلیه کامل جمعیت و بازگشت تردد در معابر به حالت عادی محدودیت های اعمال شده را ادامه داد و در حال حاضر با بازگشت جمعیت عظیم راهپیمایان این محدودیت ها نیز لغو شد و تردد در تمامی معابر به حالت عادی بازگشت.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اظهارکرد: این راهپیمایی در امنیت کامل برگزار شد و مردم و ماموران پلیس با مشارکت یکدیگر امنیت مطلوبی را در جشن پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند، به طوری که حتی یک مورد ناامنی نیز گزارش نشد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها