|
کدخبر: 229639

روش های جدید قاچاقچیان برای ترانزیت موادمخدر/ از منجنیق تا پهپا

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تمام مرزهای کشور دیوار کشیده ایم تا مانع ترانزیت مواد مخدر شویم، اما متاسفانه از راه های دیگری مانند منجنیق، پهپاد و ... برای انتقال مواد مخدر به کار می‌گیرند.

محمد جمالو معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر، در مراسم افتتاحیه کارزار اجتماعی سراسری آموزش اطلاع رسانی سازمان های مردم نهاد سراسر کشور، اظهار کرد: در کارزار اجتماعی قرار است اطلاعاتی مرور شود و برای تبدیل آگاهی به باور تلاش کنیم.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در شرایط فرهنگی تاثیر گذار باشیم باید آگاهی را به باور تبدیل کرده و در این راستا باید از گروه های اجتماعی مانند؛ هنرمندان، ورزشکاران و ... بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه از نخبگان می خواهیم در این راستا با ما همکاری داشته باشند، افزود: طی یک پژوهشی مشخص شد که ۱۰ مهارت را همه افراد باید یاد بگیرند یکی از این مهارت ها تصمیم گیری آنی است. باید اجازه تمرین این مهارت ها به افراد داده شود از مکانیزم های آموزشی فعال در این راستا استفاده شود.

جمالو گفت: از سمن ها درخواست دارم هزینه های اشتباه و غلط نداشته باشند، سمن ها در جهت کیفی سازی آموزش حرکت کنند و می خواهیم تلاش کنیم بهتر شویم.

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: تمام مرزهای کشور دیوار کشیده ایم تا مانع ترانزیت مواد مخدر شویم، اما متاسفانه از راه های دیگری مانند منجنیق، پهپاد و ... برای انتقال مواد مخدر به کار گرفته می‌شود ما شهدای زیادی در این راه دادیم و سازمان ملل نیز بارها از ایران بابت تلاش هایش در راستای مبارزه با مواد مخدر تقدیر شده است.

 

 


 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها