|
کدخبر: 216898

ضرغامی: خانه‌های تاریخی محل سگ و گربه شده‌اند

ضرغامی گفت: یک‌سری ابنیه تاریخی هستند که نابود شده‌اند و سال‌هاست محل سگ‌ها و گربه‌ها شده‌اند. مدت‌ها قبل بخشی از این خانه را بازسازی کردند و در آن را بستند.

جامعه ضرغامی: خانه‌های تاریخی محل سگ و گربه شده‌اند

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشار ویدئویی با عنوان «میراث فراموش‌شده» در صفحه شخصی‌ خود نوشت: به تدریج در بازدیدهایی که از ابنیه تاریخی مرمت‌ نشده دارم، به این نتیجه می‌رسم که بخش قابل توجهی از میراث ارزشمند ما درحال نابودی کامل است.

سید عزت الله ضرغامی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود در اینستاگرام نوشت: " به تدریج در بازدیدهایی که از ابنیه تاریخی مرمت نشده دارم ، به این نتیجه می رسم که بخش قابل توجهی از میراث ارزشمند ما در حال نابودی کامل است.

به دلایل مختلف و برخی سوتفاهم‌ها کارها نیمه کاره رها شده و جسارت تصمیم‌گیری از مدیران مربوطه سلب می‌شود.

امروز از خانه رضاخانی، خانه سرهنگ ایرج ، عمارت مسعودیه و چند بنای تاریخی دیگر تهران بازدید کردم تکلیف بعضی چیزها هم روشن شد."

وی همچنین با انتشار ویدویی با عنوان «میراث فراموش‌شده» از خانه تاریخی رها شده‌ای در محله پامنار تهران که محل تجمع سگ‌ها و گربه شده است صحبت می‌کند و می‌گوید: «یک‌سری ابنیه تاریخی هستند که نابود شده‌اند و سال‌هاست محل سگ‌ها و گربه‌ها شده‌اند. مدت‌ها قبل بخشی از این خانه را بازسازی کردند و در آن را بستند. همان جایی را که بازسازی کرده‌اید به مردم نشان دهید.»

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر