|
کدخبر: 184942

ورود ۵۰۰ هزار دز واکسن کرونا به کشور+جزئیات

دستیار وزیر امور خارجه از واردات ۵۰۰ هزار دُز واکسن به کشور خبر داد و تاکید کرد که بامداد فردا (یکشنبه) هم این مقدار به کشور وارد می‌شود.

جامعه ورود ۵۰۰ هزار دز واکسن کرونا به کشور+جزئیات

«رضا زبیب» روز شنبه در حساب کاربری خود در توییتر، نوشت: با تلاش بی‌درنگ همکاران، امروز ۵۰۰ هزار دُز واکسن وارد شد. بامداد فردا هم تقریبا همین مقدار (باقیمانده ۱.۵ میلیون پنجشنبه) وارد می‌شود.

دستیار وزیر امور خارجه با اشاره به واردات‌ واکسن کرونا در هفته گذشته اظهار کرد: بدین ترتیب از پنجشنبه تا یکشنبه، ۲ میلیون دُز وارد شده است و برای ادامه و افزایش واردات تلاش می‌کنیم.

زبیب روز پنجشنبه گذشته از ورود محموله دیگری از واکسن کرونا به کشور خبر داده و نوشته بود: پنج روز پیش نوشتم تلاش زیادی برای خرید واکسن شده، واردات ثبات پیدا کرده و ادامه می‌یابد و تلاش ادامه دارد و واکسن بیشتری وارد می‌شود. همراهی وزارت بهداشت و بانک مرکزی دلگرم کننده است، شرایط کرونا سخت، اما خدمت برای مردم شیرین است.

وی ادامه بود: این خرید در واقع یک و نیم میلیون دُز است که به دلایل فنی بنا بود ۳۰۰ دُز روز شنبه وارد شود. نوع بسته بندی موجب شده امروز ۱۰۵۶۰۰۰ دُز بارگیری شود و ان شاءالله روز شنبه ۴۴۴۰۰۰ دُز تکمیلی وارد می‌شود و البته واردات ادامه خواهد داشت.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها