|
کدخبر: 181673

چه خبر از واکسیناسیون خبرنگاران؟

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به فعالیت‌های دغدغه مند خبرنگاران باید هرچه سریع تر واکسیناسیون این قشر آغاز شود.

جامعه

محمدرضا رضایی کوچی، جان باختن دو تن از خبرنگاران حوزه محیط‌زیست را به اصحاب رسانه کشور تسلیت گفت و با تاکید بر ضرورت حمایت از اصحاب رسانه و آغاز سریع تر واکسیناسیون آنان، بیان کرد: ما همواره شاهد هستیم که در مقاطع حساس، اصحاب رسانه همواره در صحنه حاضر شده و در کنار مسئولان در خدمت رسانی به مردم و مطرح کردن دغدغه‌های زندگی آنان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما متاسفانه آنطور که باید و شاید از این قشر در سالیان گذشته حمایت نشده و در حوزه‌های مختلف از جمله بحث حقوق و مزایای این عزیزان، بیمه و به‌ویژه مسکن این قشر زحمت کش شاهد این کوتاهی هستیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: حادثه دلخراشی که برای خبرنگاران در ماموریت کاری رخ داد از این امر حکایت دارد که تا به امروز حتی برای ماموریت خبرنگاران شرایط حداقلی ایمنی را در نظر نمی‌گیرند. توجه و حمایت از این قشر یک امر ضروری است و باید با جدیت بیشتری در جهت تحقق مطالبات آنان گام برداشت.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اکنون نیز واکسیناسیون کرونا برای این قشر که در تمام این مدت شیوع ویروس کرونا در صحنه بوده و هرجا مشکلی به‌وجود آمده و یا پیش از حضور مسئولان حتی در بیمارستان‌ها برای پوشش خبری و اطلاع رسانی به صورت دغدغه مند پیگیر به گوش رساندن صدای مردم هستند، باید با جدیت دنبال شود.

رضایی در پایان تاکید کرد: امید است هرچه سریع تر بحث واکسیناسیون خبرنگاران آغاز شود. بنده نیز در مجلس شورای اسلامی این موضوع را دنبال کرده تا هرچه سریع تر این گام برداشته شود. امیدواریم با پیگیری‌های مجلس و همراهی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا واکسیناسیون خبرنگاران تا اواسط مرداد و هفته خبرنگار به سرانجام برسد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر