|
کدخبر: 174675

پیش بینی آب و هوای کشور تا پایان هفته جاری

از امروز به تدریج تا پنجشنبه در شمال غرب و سواحل دریای خزر کاهش دما بین ۸ تا ۱۲ درجه خواهد بود.

جامعه پیش بینی آب و هوای کشور تا پایان هفته جاری

امروز در مناطقی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، سمنان، اصفهان، شمال فارس، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات کرمان و خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی رگبار، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، گیلان، مازندران، شمال فارس، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.

چهارشنبه بارش در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، شرق، دامنه‌های جنوبی زاگرس و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور و پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، شرق و شمال شرق ادامه دارد.

از امروز به تدریج تا پنجشنبه در شمال غرب و سواحل دریای خزر کاهش دما بین ۸ تا ۱۲ درجه خواهد بود. از امروز تا پنجشنبه به تناوب دریای خزر مواج است. چهارشنبه خلیج فارس و روز‌های پنجشنبه و جمعه شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

آسمان تهران امروز کمی ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر ، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها