|
کدخبر: 167451

ایجاد شغل محل های جدید برای آزمون استخدامی فرزندان ایثارگر

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرایند ثبت نام در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور تا پنجم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

جامعه ایجاد شغل محل های جدید برای آزمون استخدامی فرزندان ایثارگر

فاطمه زرین آمیزی روز چهارشنبه افزود: با توجه به مجوزهای صادر شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی کشور، آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این آزمون ۱۲ اردیبهشت ماه اعلام می شود، تاکید کرد: ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از  چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه آغاز شد و تا پنجم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: هزینه ثبت نام ۹۰ هزار تومان است که داوطلبان می توانند با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی الکترونیکی www.sanjesh.org نسبت به پرداخت و ثبت نام اقدام کنند.

وی درباره ایجاد شغل محل های جدید در این آزمون، گفت: با توجه به شغل محل های جدید اعلام شده، امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیانی که تاکنون ثبت نام کرده اند، ایجاد شده است. آن دسته از متقاضیانی که نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام کنند.

زرین آمیزی درباره تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در این آزمون، خاطرنشان کرد: تاکنون ۸ هزار و ۳۲۲ نفر برای شرکت در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ثبت‌نام کرده‌اند.

 

منبع: برنا

ارسال نظر